پیام احمدی و علی احمدی وفا کشتی گیران ایذه‌ای به مدال نقره رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا رسیدند.

در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در وزن ۴۵ کیلوگرم که ۷ کشتی گیر حضور دارند، مسابقات در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که پیام احمدی در دور اول مقابل تایگا کیشیدا از ژاپن با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر از سد اوجین هان از کره جنوبی گذشت و در دور سوم نیز با نتیجه ۶ بر صفر مقابل شهزاد روزیخانوف از ازبکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احمدی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۱ عمر تنتیماک اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. احمدی در دیدار فینال با نتیجه ۴ بر ۴ از شهزاد روزیخانوف از ازبکستان شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم که ۷ کشتی گیر حضور دارند، مسابقات در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر موتب المولد از عربستان سعودی را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۳ از سد رونیت شارما از هند گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

احمدی وفا در این دیدار سردار خولمورزایف از ازبکستان را با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. احمدی وفا در دیدار پایانی با نتیجه ۷ بر ۶ مغلوب رونیت شارمان از هند شد و به مدال نقره رسید.

اهورا بویری دیگر کشتی گیر ایذه‌ای حاضر در این مسابقات امروز صبح به روی تشک خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.