سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

پیش بینی ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه‌های خراسان شمالی درسفر ریاست جمهوری

آئین افتتاح ۱۱۵ میلیارد تومان پروژه احداث شده راه و شهرسازی در خراسان شمالی با حضور وزیر راه و شهرسازی،مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان صبح امروز در راهدارخانه اسدلی شهرستان اسفراین برگزار شد.

 وزیر راه و شهرسازی در این آئین از پیش بینی ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راه‌های استان خبر داد.

رستم  قاسمی گفت :  اولین اقدام در استان خراسان شمالی توجه به راه‌ها به ویژه راه‌های روستایی است که  از این اعتبار حدود هزار میلیارد تومان برای راه‌های روستایی استان پیش بینی شده است.

قاسمی گفت : امید است با اعتبارات پیش بینی شده در این حوزه و با روحیه جهادی و انقلابی مسئولان این اعتبارات تبدیل به نیاز‌های مردمی شود.

او  گفت: استان خراسان شمالی با اقدامات خوب در حوزه مسکن به اندازه دو سال نهضت ملی مسکن کار مسکن را در این استان شروع کرده است.

وزیر راه و شهرسازی گفت : این اعتبارات راه و شهرسازی در حوزه راهداری و مسکن اکثر شهر‌های استان را دربرمی گیرد و با یک حرکت جهادی استان تبدیل به یک کارگاه بزرگ برای امید آفرینی و ایجاد اشتغال می‌شود.

قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این آئین گفت: افتتاح ۱۱۵ میلیارد تومان پروژه اجرا شده در سال جاری شامل ۷۷ کیلومتر راه روستایی، بهسازی روکش راه و سه پل و رفع سه نقطه پرتصادف و شروع عملیات اجرایی ۱۵۵ میلیاردتومان پروژه عمرانی است.

  او گفت : امیدواریم طی این سفر اجرای راه آهن نقاب، اسفراین که حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی مصوب شود.

قاسمی گفت : خراسان شمالی فاقد شبکه آزادراه و بزرگراه است، برای احداث و تکمیل باند محور بجنورد به جنگل گلستان در سفر ریاست جمهوری ٨۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

او گفت : استان خراسان شمالی در مجموع شبکه راه‌های اصلی و فرعی ۵۰ درصد از میانگین کشوری عقب است که امید است با اعتبارات پیش بینی شده وضعیت استان بهبود یابد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.