سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط واگذاری دره گردو اراک به سرمایه گذار مهیا نیست

سرپرست طرح دره گردشگری گردو اراک گفت: همکاری دستگاه‌های متولی لازمه تسریع در انجام این طرح است.

حسن امین زاده، با اشاره به اینکه در حا ل حاضر شرایط واگذاری دره گردو اراک به سرمایه گذار مهیا نیست مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

بخشی از زمین دره گردشگری گردو اراک با درخواست شهردای اراک و استقبال سرمایه گذاران قابل واگذاری برای سرمایه گذاری است، اما در حال حاضر شرایط این واگذاری مهیا نیست که امیدواریم در هفته‌های آینده مشکل واگذاری مرتفع شود.

با ابلاغیه شهردار اراک مدیریت طرح دره گردو از اواسط خرداد به بنده واگذار شد که تاکنون غالب کار‌ها در بحث اجرای مناقصات بوده و بخش عمده‌ای از کار‌های عمرانی را از تیرماه شروع خواهیم کرد.

با توجه به پیگیری‌های مکرر شورای شهر و شهرداری اراک برای تحقق مطالبه مردم که از سال ۸۵ ازسوی هیات وزیران به عنوان منطقه گردشگری مصوب شد، اما به دلیل تعرضاتی که دستگاه‌های متولی مانند راه وشهرسازی، اوقاف و راهداری داشتند این طرح با تاخیر اجرا شد، اما بعد از ۱۵ سال این مشکل مرتفع شد.

با توجه به ضرورت همکاری دستگاه‌های متولی برای واگذاری زمین جلسه‌ای در هفته گذشته در محل شهرداری برگزار شد و امیدواریم ظرف سه هفته آینده بخش تامین روشنایی ورودی دره گردو از میدان اول تا میدان کوهنورد اجرا و پیاده رو سازی و سنگفرش دو طرف این بلوار انجام شود.

 ظرف یکماه آینده اقدامات خوبی در این منطقه صورت خواهد گرفت و مطالبه به حق مردم که مطالبه چندین‌ساله از شهرداری بود با توجه به تاکید شهردار که کار‌ها به گونه‌ای انجام‌شود که نمود داشته باشد، محقق می‌شود.

با توجه به تسریع در انجام طرح ها، طرح رود کنار این دره در دست اقدام و حاشیه این رود در حال ترمیم واصلاح است و در اسرع وقت گل وگیاهانی برای کاشت اختصاص داده می‌شود تا بامنطقه دره گردو همخوانی داشته باشد.

مطمئنا شاهد اتفاقات خوبی در منطقه دره گردو خواهیم بود، اما این مهم نیازمند همکاری بیشتر مسولین برای ارایه خدمات بهتر در حوزه شهری به شهروندان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.