بیش از نیمی از بودجه فرهنگی سال آینده شهرداری اراک به توسعه ورزش همگانی اختصاص یافت.

پیمان عین القضات عضور شورای اسلامی کلانشهر اراک و رئیس کمییسون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اراک در کارگروه ورزش کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورا در مرود بودجه فرهنگی شهرداری اراک در سال آینده مطالبی به شرح زیر عنوان کرد.

برای ۱۴۰۱ بیش از ۴۴ میلیارد تومان برای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی کلانشهر اراک پیش بینی شده که نیمی از این بودجه مربوط به توسعه ورزش همگانی است.

برنامه این کارگروه در وهله اول تنظیم سند جامع توسعه ورزش همگانی اراک و همراه کردن ارگان‌های دیگر برای توسعه ورزش‌های همگانی و اختصاص مکانی برای این گونه ورزش در دره گردو است.

کارگروه ورزش کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک با محوریت لزوم توسعه ورزش‌های همگانی در محله‌های کم برخوردار اراک برگزارشد.

در این نشست علاوه بر قرائت تحقیق و پژوهشی در این زمینه بر توجه به محله‌های حاشیه‌ای و کم برخوردار برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید شد.

سید حمید سجادی هزاوه وزیر ورزش و جوانان مهرماه امسال در جریان سفر به ساوه در نشست با خبرنگاران گفت: سند تحول ورزش همگانی تهیه شده است و قرار است با اتمام بررسی‌های لازم به‌زودی به مرحله اجرا درآید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.