سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مخبر از سامانه ۱۲۴ / دستور وزیر صمت برای رفع نواقص تا یکشنبه

دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور نوشت: معاون اول رئیس جمهور امروز پس از نمازجمعه سر زده در سامانه ۱۲۴ حضور یافت.

آقای کاوه اشتهاردی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: چندهفته پیش هم دکتر مخبر از این مرکز بازدیدکرد، اما امروز وضعیت اپراتور‌ها و کیفیت پاسخگویی به شکایات مردم مناسب نبود.

به گفته او، وزیر صمت شخصا پیگیر این مشکلات است و دستور داده تا یکشنبه برای رفع نواقص و کمبود‌ها تدبیر شود.

آقای محمد مخبر ۲۶ اردیبهشت امسال نیز به همراه آقای سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت از مرکز ۱۲۴ بازدید کرده بود.

سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صمت با ۴۰ اپراتور در تهران و بیش از ۳۲۰ نفر در سطح کشور، در دو نوبت صبح و شب آماده دریافت شکایت مردمی از اصناف متخلف در زمینه‌های گرانفروشی، کم فروشی و احتکار است که پس از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها رسیدگی به شکایات مردم در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و بررسی می‌شود.

این سامانه در حال حاضر با افزایش ساعات کاری و فعالیت خود، به طور میانگین روزانه ۴۵ هزار تماس تلفنی و شکایت مردمی را ثبت و پیگیری کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۳ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مسئله جالبی توسط آقای مخبر مطرح شده وآن نحوه و کیقیت پاسخ گوئی آپراتورهای 124 به مردم است لازم است به استحضار برسانم اینجانب به نحوه پخت نان و نحوه پاسخ گوئی نانوایان شهرمان با شماره ی 124تماس گرفتم ، قرار شد کد رهگیری برایم ارسال کنند اما نه تنها هیچ کد رهگیری که ارسال نکردند بماند شماره ی مرا به نانوایان متخلف دادند،، که توسط نانوایان خاطی چند روزی مورد اذیت وآزار قرار گرفتم نتیجه اینکه این آقایان اصلاً مورد اعتماد نیستند و سرشان در آخور بازاریان و کسبه متخلف است والسلام