سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان در آینده نزدیک، گفت : در این سفر تمامی حوزه‌ها دیده شده و اولویت کار هم بحث ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم استان است.

بهمن امیری مقدم در خصوص زمان سفر رئیس جمهوری به استان و جزییات پروژه‌های این سفر، گفت : این سفر به زودی انجام می‌شود، اما هنوز زمان دقیق آن اعلام نشده است.

به گفته استاندار کرمانشاه جلسات متعددی برای پروژه‌های پیشنهاد شده در این سفر داشتیم و خوشبختانه معاون اول رئیس جمهور و معاون اجرایی ایشان نگاه ویژه‌ای به استان داشته و همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

 ۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام در استان وجود دارد در این سفر باید پروژه‌هایی را لحاظ می‌کردیم که پیشرفت فیزیکی آن‌ها ۵۰ درصد به بالا باشد و تلاش بر این بود که پروژه‌های اولویت دار در حوزه‌های مختلف در این سفر لحاظ شود.

در این سفر هم پروژه‌های زیرساختی دیده شده و هم پروژه‌های آموزشی، فرهنگی و ... .

بطور مثال در حوزه درمان، با توجه به وضعیت نامناسب بیمارستان طالقانی ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ام. آر. آی و اورژانس و دو بخش این بیمارستان گرفته ایم که با ۳۰ میلیارد تومان اعتباری که وزارت بهداشت جداگانه لحاظ خواهد کرد رقم خوبی خواهد شد و می‌تواند وضعیت این بیمارستان را متحول کند.

در خصوص پروژه‌هایی مانند پالایشگاه "آناهیتا" هم در این سفر بحث شده و پیش بینی‌های لازم به عمل آمده است.

تسهیلات خوبی در این سفر برای استان گرفته خواهد شد، این تسهیلات برای تکمیل پروژ‌ها و کمک به برخی واحد‌های راکد گرفته می‌شود.

وضعیت فعلی در شان استان و مردم آن نیست و حقیقتا حق مردم کرمانشاه بیش از اینهاست و نباید امروز با این حجم عقب ماندگی مواجه می‌بودیم.

عمده تلاش ما در استان و بویژه در سفر هیات دولت کمک به بحث اشتغال و بهبود معیشت مردم و رونق سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.