سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان «زیر سایه خورشید» میهمان مردم چهاربرج شد

به مناسبت دهه کرامت با حضور خادمان آستان قدس رضوی، کاروان «زیر سایه خورشید» حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، میهمان مردم چهاربرج بود که جلوه‌های معنوی خاصی را در این شهر ایجاد کرد.

مسوول کاروان زیر سایه خورشید در حاشیه مراسم در امام‌زاده تاج الدین علی (ع) چهاربرج گفت: هدف از حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در شهر‌های مختلف کشور، تبیین معارف رضوی و نشر فرهنگ محبت، مهرورزی و کرامت خاص امام رضا (ع) برای ما شیعیان است.

ابراهیم عصاران می گوید: در ۱۴ سال اخیر این کاروان‌ها در اکثر مناطق کشور به ویژه در کشور‌های خارجی در دهه کرامت از ابتدای تولد حضرت معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) حضور می‌یابند.

او با بیان اینکه در هر کاروانی مبلغ روحانی، پرچم‌دار و خادم حضور دارند، اضافه کرد: حضور کاروان زیر سایه خورشید تاثیرات خوبی در زمینه فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و خانوادگی در کشور به ویژه بین افرادی که در محافل و مجالس پرچم متبرک به بارگاه ضامن آهو را لمس می‌کنند، دارد.

او گفت: عنایت و لطف حضرت امام رضا (ع) شامل حال مردم شده و در ۲ سال گذشته که دوران شیوع کرونا بود، درخواست و تقاضای مردم برای برگزاری مراسم کاروان زیر سایه خورشید با مشارکت خود مردم افزایش یافته بود.

مسوول کاروان زیر سایه خورشید گفت: آستان قدس رضوی هم در این رابطه به طور دائم با تشکیل ستاد کاروان زیر سایه خورشید با برنامه‌ریزی سالانه در کل استان‌ها مراسم را با استفاده از نیرو‌های مردمی و جوان برگزار می‌کند.

 این کاروان در بدو ورود به شهرستان چهاربرج با استقبال گرم و صمیمی مردم ولایی و دوستدار اهل بیت (ع) همراه شد؛ همچنین دیدار با خانواده شهید راه سلامت حجت الاسلام آذرپندار امام جمعه فقید چهاربرج که براثر کرونا جان خود را از دست داد و حضور در امام‌زاده تاج الدین علی (ع) از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در چهاربرج بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.