سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدام حرم رضوی شهر یاسوج را متبرک کردند

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه وبویراحمد گفت: کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم رضوی تا پایان دهه کرامت مهمان مردم استان هستند.

کاروان زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت وارد شهر یاسوج شد و خدام حرم رضوی با پرچم متبرک حرم امام رئوف و حضور در اماکن مختلف، شهر یاسوج را متبرک کردند.

ستار هدایت خواه با بیان اینکه خادمان حرم رضوی ۹ روز در استان حضور دارند گفت: کاروان زیر سایه خورشید برای نهمین سال متوالی در مناطق مختلف حضور می یابند و با معلولان، زندانیان، جوانان و اقشار مختلف مردم دیدار و هدایای متبرک از حرم علی بن موسی الرضا(ع)  به مردم اهدا می کنند.

او می گوید: در جشن های زیر سایه خورشید حدود ۳ هزار بسته ارزاق بین نیازمندان توزیع و حدود ۱۵ هزار پرس غذا توسط خادمان کانون های رضوی پخت و بین مردم توزیع می شود.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان به برنامه‌های اولین روز حضور خادمان حرم رضوی در استان اشاره کرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه، شرکت در مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) ،بازدید از بیمارستان سلمان و دیدار با جانبازان، بازدید از خانه سالمندان و افتتاح ساختمان خانواده بی سرپرست با حضور گروه های جهادی از برنامه های خادمان در شهر یاسوج بود.

به گفته هدایت خواه، کاروان زیر سایه خورشید امروز بعداز ظهر در شهرستان دنا با مردم روستای کریک و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع شهر سی سخت شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد هم در دیدار با خدام آستان قدس رضوی گفت: حضور خدام به همراه پرچم متبرک علی ابن موسی الرضا (ع) حرکتی معنوی است و حال و هوای خاصی به مردم می بخشد.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه چندین سال است که در قالب برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید در ایام دهه کرامت خدام حرم رضوی به‌عنوان سفیران امام هشتم به سراسر دنیا سفر می‌کنند می گوید: خادمان رضوی با پرچم متبرک امام هشتم با ترویج فرهنگ و سیره رضوی در جشن‌های مردمی ویژه ولادت امام رضا‌(ع) شرکت می‌کنند.

او گفت: این فرصتی گرانقدر و عنایتی ویژه برای مردمی است که از راه دور دل های خود را به امام رئوف گره بزنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.