سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

توطئه دشمنان انقلاب آب در هاون کوبیدن است

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: تلاش های دشمنان برای از پا در آوردن انقلاب اسلامی بی نتیجه بوده و مردم همواره پشتیبان انقلاب هستند.

حجت الاسلام شیرازی در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: ۴۳ سال است که دشمنان علیه انقلاب توطئه کرده اند تا فکر و راه ما را از امام خمینی جدا کنند، اما این همه تبلیغات، جنگ نظامی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و جنگ نرم نتیجه‌ای جز علاقه بیش از پیش مردم به امام خمینی نداشته است.

او گفت: در دورانی که داعش هنوز شکست نخورده بود امام خامنه‌ای فرمودند دشمن در جنگ نرم هم شکست خواهد خورد و دیدیم که چه گونه دشمن شکست خورد، شهدای حرم نتیجه همین جنگ نرم دشمن هستند.

حجت الاسلام شیرازی گفت: دشمنان می‌خواستند جوان ایرانی را از دین جدا کنند اما نتوانستند مردم و جوانان ایرانی مانند کوه پای انقلاب ایستاده اند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: این ملت همان ملت دوران دفاع مقدس است و همچنان برای دفاع از کشورش مقابل دشمن ایستاده و دشمن از این روحیه می‌ترسد.

او در ادامه گفت: در دوران جنگ با داعش جوانان برای مبارزه با دشمن داوطلب می‌شدند و می‌خواستند تا به سوریه بروند و شهید شوند، آن‌ها نه دنبال پول و قدرت بلکه به دنبال خدا بودند و این یعنی اثر گذاری تفکر امام بر قلب زن و مرد ایرانی.

حجت الاسلام شیرازی گفت: مردم جنگ نظامی را هشت سال دیدند، اما ایستادگی کردند و  از جنگ فرهنگی و سیاسی نیز سربلند بیرون آمدند. 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد و تنها متعلق به امروز هم نیست در طول این ۴۳ سال هم وجود داشته اما مردم به خوبی می دانند که بایستی در برابر مشکلات صبوری و ایستادگی کنند زیرا نابرده رنج گنج میسر نخواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.