پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره)

استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، متن پیام ملانوری استاندار خراسان جنوبی به شرح زیر است:

به نام خدا
امام خمینی (ره)، یک حقیقت همیشه زنده است. رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)
سید روح‌الله الموسوی الخمینی (ره) فقیه، عارف، مرجع تقلید، نظریه‌پرداز و معمار بزرگ نهضت اسلامی، بزرگمردی است که توانست در پرتو بینش آزادیخواهی خود، جنبشی دینی را در ایران اسلامی پایه گذاری نماید، همان خیزشی که با گذشت چند دهه، همچنان پیامد‌ها و تأثیر شگرفش در سطح منطقه و جهان هویداست.

رهبری بی‌نظیر که با تدبر، تفکر، آگاهی به زمان و اطلاع از مسائل جهانی، بزرگترین انقلاب معاصر را هدایت کرده، با اندیشه متعالی و منش پیامبرگونه خود، بیداری اسلامی را به جهانیان هدیه نمود.

رهبر آزاده‌ای که با تکیه بر ایمان راسخ و عزم سترگ و همچنین به پشتوانه همراهی مردم، انقلابی را به ثمر نشاند که امروز به فضل الهی و با رهبری داهیانه حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) دوران بلوغ خود را سپری کرده و همچنان بر تارک زمان، خوش می‌درخشد.

انسان وارسته و زاهدی پارسا که، چون "انتظار فرج از نیمه خرداد کشید"، خورشید عالمتاب وجودش در شامگاه ۱۴ خرداد ۱۳۶۷، ناباورانه، غروب کرد تا "با دلی آرام، قلبی مطمئن، روحی شاد و ضمیری امیدوار به فضل خدا" در جوار شهیدان آرام بگیرد؛ و اینک در آستانه سی و چهارمین سالگشت عروج ملکوتی این روح خدا، نه تنها مردم ایران زمین، بلکه همه آزادی طلبان دنیا، همچنان سوگوار از دست دادن این بزرگمرد تاریخ بشریت در قرن معاصرند.

اینجانب با آرزوی اعتلاء و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و معلم مکتب انقلاب اسلامی را به همه ارادتمندان آن عزیز، به ویژه مردم ولایتمدار خراسان جنوبی، تسلیت عرض نموده، امیدوارم خداوند علی اعلی در سایه وحدت و همبستگی حول محور آمزه‌ای مکتب امام و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی)، توفیق بازخوانی، شناخت کامل و شناساندن مکتب، تفکر و اندیشه امام راحل (ره) را نصیب و روزی مان گرداند و همه ما بتوانیم در هر جایگاهی، رهرو خوبی برای راه روشن آن امام همیشه زنده باشیم، چرا که به فرمایش ‏رهبر معظم انقلاب (حفظه الله)؛ " ما امروز و فردای کشورمان به گفتگو از امام بزرگوار احتیاج داریم. امام بزرگوار سال‌ها پس از فقدان ظاهری، در بین ما زنده است و باید زنده بماند و ما از حضور او و معنویت او و فکر او و انگشت اشاره او بهره‌مند بشویم". ان شاء ا...

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.