سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرغداران آذربایجان غربی نگران تولید مازاد نباشند

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت ۸۴۸ واحد تولیدی طیور در استان گفت: مرغداران و تولید کنندگان صنعت طیور نگران جوجه ریزی و تولید مازاد نباشند.

پرویز بستانچی با اشاره به آغاز خرید تضمینی مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان گفت: همزمان با ۱۲خرداد ماه، قیمت گوشت مرغ گرم در سطح بازار استان به کمتر از قیمت مصوب و به مبلغ ۴۱ تا ۴۲ هزار تومان در بازار عرضه شد.  

او می گوید: امروز پنجشنبه بیش از ۳۲۱ تن گوشت مرغ گرم به تعداد ۱۸۷ هزار و ۶۲۲ قطعه در بازار استان توزیع شد و مرغ به وفور در سطح مراکز توزیع و با قیمت کمتر از مبلغ مصوب موجود است و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: پرداخت تسهیلات حمایتی بر اساس سیاست‌های ابلاغی بانک مرکزی در قالب دامدار کارت تا سقف ۲ میلیارد ریال با نرخ سود ۱۰ درصد برای واحد‌های کوچک دامداری روستایی و تسهیلات بالای ۲ میلیارد ریال با نرخ ۱۰، ۱۲ و ۱۵ درصد برای واحد‌های متوسط و واحد‌های صنعتی بزرگ در شعب بانک کشاورزی استان آغاز شده است.

او گفت: تمامی مدیریت‌ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی آماده معرفی دامداران و مرغداران به بانک کشاورزی برای دریافت کارت اعتباری نهاده دام و طیور هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.