سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه درخواست بازماندگان یارانه همچنان باز است

در حال حاضر افراد جامانده از دریافت یارانه می‌توانند اطلاعات خانوار را در سامانه مورد نظر ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: افراد جامانده یارانه از سال ۹۳ که بنا به دلایلی نتواستند ثبت نام کنند ،  می‌توانند با شماره گیری کد *۴*۴۳۷۵۷* کدملی سرپرست خانوار# ثبت نام و در سامانه my.gov.ir اعتراض کنند.

اشرفی گفت: مهمترین هدف از مردمی سازی یارانه بحث یکسان سازی یارانه‌های پرداختی است یعنی یارانه معیشت و یارانه بنزین در قالب یک یارانه پرداخت خواهد شد.

او گفت: یکی دیگر از اهداف مردمی سازی یارانه‌ها کمک به فقر مطلق و شناسایی افرادی که تحت پوشش هیچ نهاد و سازمانی نیستند و حداقل خوراک، پوشاک و مسکن را ندارند.

علیزاده دبیرشورای هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: شاغلان در دستگاه نظامی و انتظامی کدملی شان در صحفه‌های نیرو‌های یگان حفاظت خودشان تعریف شده و براساس آخرین بخشنامه نیرو‌های مسلح با اتمام خدمت و بازنشتگی دریگان‌های نظامی و انتظامی در بخش نیروی اجتماعی قرار می‌گیرند و با توجه به شاخصه‌های که دارند دهک بندی می‌شوند و اگه دهک بالا باشند یارانه شان قطع می‌شود.

علیزاده گفت: با توجه به اینکه برخی از افراد هم ثبت نام مجدد و هم اعتراض کردند، اما افرادی که یارانه خانوارشان قطع شده باشد باید به سامانه حمایت مراجعه کنند و امکان ثبت نام در سامانه my.gov.ir وجود ندارد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.