سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادمان‌های شهدای سردشت آماده حضور زائران راهیان نور است

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: اقدامات لازم جهت ساماندهی و آماده سازی سه یادمان شهدای این شهرستان برای ورود زائران کاروان‌های راهیان نور انجام شده است.

سرهنگ جبار فصاحت روز چهارشنبه در جریان بازدید از یادمان‌های شهدای سردشت گفت: این شهرستان دارای سه یادمان « شهدای بلفت» ، « شهید زین‌الدین یا دارساوین » و «بمباران شیمیایی» است و هر ساله زائران زیادی از این یادمان‌ها بازدید می‌کنند.

او می گوید: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بازدیدی عملا از این یادمان‌ها انجام نگرفت و به همین خاطر نیازمند سامادهی و فضاسازی برای حضور زائران بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت:در این راستا برای آماده سازی هر یادمان ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص یافت.

سرهنگ فصاحت اضافه کرد: برای یادمان « شهدای بلفت » روشنایی، تامین آب شرب و بهسازی راه دسترسی و پارکینگ نیاز داشت که همه این موارد با هزینه ۱۳۲ میلیون تومان و با همکاری ادارات برق، آبفا و راهداری شهرستان رفع و تکمیل شد.

او می گوید:همچنین خادمینی از اقصی نقاط کشور برای هر ماه به تعداد ۱۲ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند که به صورت افتخاری و داوطلبانه در این یادمان‌ها حضور داشته باشند.

او گفت: از شهرهای مختلف کشور هماهنگی های لازم با این شهرستان انجام شده است تا زائران جهت بازدید و زیارت به این مناطق اعزام شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.