سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمد زاده:

شهرداری ها برای ارائه خدمات همت کنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به شهرداری ها پولی بابت پرداخت حقوق کارکنان داده نمی شود و صرفا برای ارائه خدمات است.

نشست هم اندیشی شهرداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار برگزار شد و در این نشست استاندار با انتقاد از وضعیتی که در شهرداری‌های استان وجود دارد گفت: پولی که دولت به شهرداری‌ها می‌دهد برای کار‌های عمرانی و عمومی است زیرا آن‌ها حقوق بگیر دولت نیستند.

او با بیان اینکه به دنبال ایجاد مشکل برای شهرداران نیستیم گفت: شهرداران به جای خدمات رسانی در حال به کارگیری نیروی کار هستند و چرا شهرداری که باید ۳۵ نیرو داشته باشد با ۹۵ نیرو در حال فعالیت است.

به گفته احمد زاده، هیچ اعتباری برای تامین حقوق نیرو‌ها به شهرداری ها پرداخت نمی شود و پولی که به شهرداری ها پرداخت می شود برای ارائه خدمات است.

استاندار خطاب به شهرداران با تاکید بر اینکه هر چه زودتر نیرو‌های مازاد را تعدیل کنید گفت: ده نیروی چابک بهتر از  ۵۰ نیروی دست و پاگیر است.  

او می گوید: برای مثال شهرداری چیتاب می‌تواند گردشگری را رونق دهد تا ساخت و ساز‌های زیادی انجام شود و بافت فرسوده روستایی تغییر کند .

احمد زاده در ادامه با بیان اینکه ورودی و خروجی شهر‌ها برای ما خیلی مهم است گفت: هر چند ورودی و خروجی‌ها را باید شهرداران بسازند، اما از معاونت عمرانی خواسته ایم که اعتبارات عمرانی برای این کار کنار بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.