سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال مدیریت مصرف انرژی در روز‌های گرم تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: ۱۵ تیر تا ۱۵ مرداد اوج مصرف برق را در کشور داریم و رویکرد شرکت توانیر در این ایام اعمال مدیریت مصرف صرفه جویی بیشتر در مصرف آب و برق است.

دادگر گفت: ۱۵ تیر تا ۱۵ مرداد اوج مصرف برق را در کشور داریم  و رویکرد شرکت توانیر در این ایام اعمال مدیریت مصرف صرفه جویی بیشتر در مصرف آب و برق است.

او گفت: قطع برق کلیه تابلو‌های تبلیغاتی سر درب ادارات و نهاد‌ها و سازمان‌ها و به خصوص بانک‌ها و روشنایی تزئینی معابر در ساعات پیک بار شب، قطع برق کلیه چراغ‌های روشنایی تزئینی ساختمان‌های مسکونی و تجاری با همکاری بسیج محلات، کاهش حداقل ۴ مگاوات مصرف برق چاه‌ها و پمپاژ‌های آب شرب در سطح استان به صورت روزانه از طریق راه اندازی مولدین اضطراری از ساعت ۱۱ الی ۱۸ هر روز و ... از جمله برنامه‌های اعمال مدیریت مصرف انرژی در روز‌های گرم سال خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: متوسط پرداخت پاداش یک کیلو وات ساعت کاهش مصرف برق در شرکت‌های توزیع در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۴۹۸ ریال بوده است که بیش از ۱۰ برابر هزینه هر کیلو وات ساعت مصرف برق در مشترکین کشاورزی و دو برابر هزینه هر کیلو وات ساعت مصرف برق در مشترکین صنعتی بوده است.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: لازم است تا برای حفظ انرژی فرهنگ استفاده صحیح از انرژی را با جدیت پیگیری کنیم.

او گفت: در ۸ سال گذشته کم‌ترین سرمایه گذاری دولت در حوزه احداث نیروگاه‌های جدید برقی بوده براین اساس برای مدیریت وضع موجود با توجه به ظرفیت‌های در دست باید شیوه‌های مختلف فرهنگ مصرف انرژی را اعمال کنیم، در غیر این صورت مجبور به قطع برق خواهیم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.