از ابتدای امسال ۶ هزار و ۳۸۲ مگاوات ساعت انرژی با استفاده از نیروگاه‌های کوچک مقیاس در خراسان جنوبی تولید شده و عواید آن نیز پرداخت شده است.

پوزشی مجری طرح کاهش تلفات و انرژی‌های نو شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: انرژی تولیدی نیروگاه‌های کوچک مقیاس از ابتدای امسال در استان ۶ هزار و ۳۸۲ مگاوات ساعت بوده و درآمد حاصل از این میزان انرژی که بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان است به مالکان این نیروگاه‌ها پرداخت شده است.

او گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان به نیابت از سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتبا) آمادگی انعقاد قرارداد ۲۰ ساله خرید تضمینی برق برای مشترکانی را دارد که علاقه‌مند به نصب این نیروگاه‌ها هستند.

انرژی تولید شده توسط نیروگاه‌های کوچک مقیاس از ابتدای اجرای طرح ۲۰ هزار مگاوات ساعت است و مجموع ارزش انرژی تولید شده توسط این نیروگاه‌ها معادل ۳۳ میلیارد تومان است.


بیشتر بخوانید


پوزشی گفت: ۴۸۷ نیروگاه بزرگ و کوچک خورشیدی در استان با مجموع ظرفیت ۲۳.۱ مگاوات در مدار تولید انرژی قرار دارند.

پوزشی مجری طرح کاهش تلفات و انرژی‌های نو شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: سه نیروگاه بزرگ خورشیدی با مجموع ظرفیت ۱۸ مگاوات و ۴۸۴ نیروگاه کوچک مقیاس با مجموع ظرفیت ۵.۱ مگاوات نیز در حال بهره‌برداری هستند.

مجری طرح کاهش تلفات و انرژی‌های نو شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: پارسال ۳۳ نیروگاه کوچک مقیاس نیز به ظرفیت ۷۲۷ کیلووات به شبکه سراسری متصل شده است.

برچسب ها: انرژی نو ، نیروی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.