سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین

در مراسمی ،حجت الاسلام یوسف پورآرین به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین معرفی شد .

در مراسمی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام زهرایی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان قزوین منصوب شد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر استان و مسئول حلقه‌های صالحین بسیج استان از جمله سوابق مدیریتی حجت الاسلام پورآرین است.

حجت الاسلام زهرایی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان در این مراسم گفت: همیشه و در تمامی لحظات حضورم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان تلاش کردم خادم نهضت تبلیغ استان باشم و بر اساس باور‌ها و اعتقاداتم طرح‌هایی در استان صورت گرفت.

به حرکت‌های جمعی و نقش اساسی و جریان ساز مردم و برجسته سازی فعالیت‌های مردمی به نام خودشان باور عمیق داشتم و سعی کردم از ظرفیت جوان‌ها در پیشبرد اهداف و ایجاد تحول استفاده کنم.

برای اینکه تحولی صورت بگیرد باید با تدابیر مهم فرهنگی و تبلیغاتی به سمت اهداف بزرگ قدم برداریم.

به گفته مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان؛ بنای ما بر این بود که همه برنامه‌های ما مردمی، غیر تصدی گرایانه و جریان ساز باشد و بر همین اساس طرح‌هایی همچون امام محله، بانوان تمدن ساز، اجرای طرح شهید سلیمانی و... در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین صورت گرفت.

حجت الاسلام زهرایی گفت: تغییر رویکرد در اداره کل تبلیغات اسلامی استان سرآغاز اجرای طرح‌های مهم فرهنگی در این اداره کل است و با رویکرد‌ها و تلاش‌های جدید امیدواریم شاهد تحولات اساسی در استان قزوین باشیم.

استان قزوین نیازمند وحدت در دوران دولت انقلابی است و باید به تیم مدیریتی جدید استان به ویژه در دوران اصلاحات اقتصادی کمک کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.