سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۰ کیلوگرم شیشه /احتکار ۱۲۰ تن گندم در آوج

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، برای بررسی دقیق‌تر از تریلی کشنده‌ای که مدتی قبل به دلیل حمل ۴۵ کیلو مواد مخدر، توقیف شده و در پارکینگ بود، به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بازرسی فنی و دقیق خود، ۵۰ کیلوگرم شیشه که به صورت ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

احتکار ۱۲۰ تن گندم در آوج

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای مبارزه قاطع با اخلال گران و مفسدان اقتصادی و در پی دریافت اطلاعاتی از احتکار غلات در انباری اطراف شهر آبگرم، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس شهرستان آوج قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به همراه عوامل سازمان صمت به محل مربوطه اعزام و در بازرسی از آن بیش از ۱۲۰ تن گندم احتکار شده را کشف و انبار مربوطه را پلمب کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این راستا و توقیف یک دستگاه کامیون، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

رفع تصرف از اراضی کشاورزی در بوئین زهرا

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا گفت: در راستای برخورد و مقابله باتغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی، ۱۵ مورد از ساخت و ساز‌های غیرقانونی در شهر دانسفهان شناسایی و رفع تصرف آن‌ها در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ وجیه الله عبدی افزود: با هماهنگی انجام شده چند اکیپ از ماموران به همراه نماینده مرجع قضایی به محل اعزام شدند و ۱۵ مورد از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی را رفع تصرف کردند.

غرق شدن پسر بچه ۱۰ ساله تاکستانی در ابگیر

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ۲۰ نفر دانش آموزان یک مدرسه برای اردو به صحرا رفته بودند که یکی از دانش آموزان به علت نامعلومی داخل آبگیر سقوط کرد و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ عزیزی افزود: این کودک ۱۰ ساله پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

دستگیری خرده فروش مواد مخدر در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "البرز" با اقدامات اطلاعاتی و فنی یکی از خرده فروشان مواد مخدر را که اقدام به فروش مواد مخدر در این شهرستان می‌کرد را شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ بهرام منصوری افزود: پس از شناسایی دقیق متهم و محل‌های فعالیت او، ۲ اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان البرز، در مسیر تردد وی مستقر شده و به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ادامه داد: راننده خودرو با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست آن‌ها با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، که در تعقیب و گریز صورت گرفته خودرو متوقف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو ۳ کیلو گرم تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.