مهم‌ترین حوادث قزوین امروز جمعه پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزاد راه"قزوین-زنجان" به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و در بازرسی از آنها، ۱۷۰ کیسه آرد قاچاق کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر کردند.

ارزش ریالی محموله کشف شده، برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۶۸۰ میلیون ریال برآورد شده است

توقیف ۳۲۰ کیسه آرد قاچاق در تاکستان

سرهنگ داود عبدالمالکی گفت:ماموران انتظامی بخش خرمدشت"تاکستان" حین کنترل خودرو‌های عبوری عبوری به دو دستگاه کامیون و نیسان باری مظنون شده و آن‌ها را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی دقیق از خودرو‌های توقیف شده ۳۲۰ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۱۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به دستگیری ۲متهم در این رابطه گفت: محموله کشف شده پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

برخورد پراید با گاردریل یک کشته بر جای گذاشت

سرهنگ ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید در محوررشت- قزوین با گاردریل، یک نفر فوت ویک نفر مجروح شد.

علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دستگیری ۸ سارق خودرو در شبانه روز گذشته

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین به منظور ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان و برخورد با هرگونه هنجارشکنی، کنترل خودرو‌های عبوری از این محور‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران با استقرار شبانه روزی در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ دستگاه خودرو سرقتی را کشف و ۸ نفر را در این خصوص دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.