پاراگ آگراوال، مدیرعامل فعلی توئیتر، کیوان بیک پور که در سمت مدیر کل بخش مصرف کنندگان و رهبر تیم محصولات این شرکت فعالیت داشت را برکنار کرد. بیک پور هفت سال در توئیتر حضور داشت. این شرکت همچنین تایید کرد که بروس فالک، مدیر کل درآمد هم توئیتر ترک میکند. این تغییرات به دلیل هدایت تیم به مسیری متفاوت انجام شده است.
بر اساس گزارش انگجت، این تغییرات در حالی انجام شده که توئیتر روند استخدام در تمامی بخشها را متوقف کرده است، زیرا در تلاش است که هزینههای خود را کاهش دهد. یکی از افراد نزدیک به این شرکت میگوید که توئیتر اغلب استخدامها را متوقف میکند و هزینههای غیر کارگری را کاهش میدهد.
نیویورک تایمز گزارش داده که آگراوال در یادداشتی به شکست خوردن این شرکت در رسیدن به اهداف درآمدی خود و همینطور میزان رشد کاربران اشاره کرده است.
ایلان ماسک پیش از این اعلام کرده بود که اهداف مهمی برای توئیتر دارد. او که پیشنهادی ۴۴ میلیارد دلاری برای خرید توئیتر ارائه داده اخیرا اعلام کرده که قصد دارد تا سال ۲۰۲۸ تعداد کاربران توییتر را به نزدیک به یک میلیارد کاربر افزایش دهد و میزان درامد را به پنج برابر میزان فعلی برساند.
توئیتر تنها پلتفرمی نیست که تعدیل نیرو و کاهش هزینهها را در دستور کار قرار داده اند. شرکت متا هم گفته اعلام کرده که قصد دارد از برنامههای خود برای استخدام عقب نشینی کند.
بیشتر بخوانید