سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالروز میثاق مردم کردستان با رهبری

یوم الله ٢٢ اردیبهشت سال ۱۳۸۸ سالروز میثاق امت با ولایت و یادآور خاطره‌ای فراموش نشدنی در تاریخ کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در سالروز سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان با صدور بیانیه‌ای گفت: یوم الله ٢٢ اردیبهشت ٨٨ روز میثاق امت با ولایت و یادآور خاطره‌ای فراموش نشدنی در تاریخ استان کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش است.

متن بیانیه به این شرح است:

۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۸ یکی از ماندگارترین روز‌های تاریخ استان کردستان است که معطر به حضور، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و دیدار با مردم ولایی این استان شد.

این دیدار تاریخی علاوه بر برکات مادی و معنوی برای استان کردستان از جهات مختلف حائز اهمیت بود، از سویی نقشه‌های دشمنان معاند و گروهک‌های تکفیری در ناامن کردن منطقه و سعی در ایجاد شکاف میان مردم این استان با نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه با استقبال بی نظیر آحاد مردم خنثی شد و از سویی دیگر فرصت‌های بی نظیر رشد و توسعه در بخش‌های مختلف صنعتی، علمی گردشگری و ... برای استان فراهم گردید.

امروز با گذشت بیش از یک دهه از آن رویداد مبارک و تاریخی همچنان مردم قدرشناس استان کردستان ۲۲ اردیبهشت هر سال را به یمن حضور رهبر و مقتدای خود جشن گرفته و برکات این سفر را مرور می‌نمایند.

اشاره مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به تاریخ مجاهدت‌ها و جانفشانی مردم استان کردستان در دفاع از کیان ایران اسلامی نشان از پیوستگی عمیق مردم این منطقه با نظام جمهوری اسلامی بود و همچنین تاکید معظم له به قابلیت‌های فرهنگی و هنری این دیار دریچه‌های تازه‌ای برای انتقال این فرهنگ عمیق معرفتی به عنوان میراثی کهن و ناملموس به سرتاسر جهان گشود که امروزه تاثیرات بی نظیر آن در شکوفایی هر چه بیشتر فرهنگ و هنر استان نمایان است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در سالروز این سفر تاریخی ضمن گرامیداشت آن روز مبارک، بار دیگر بر پیوند عمیق مردم این استان با نظام و انقلاب اسلامی تاکید نموده و مرور صحنه‌های بی نظیر استقبال مردم از، ولی امر خود را به همگان توصیه می‌نماید.

چرا که آن روز مبارک را جلوه‌ای از نمایش وحدت و همدلی اقوام و مذاهب و نمادی از پیوند امت و حاکمیت دانسته که مرور آن می‌تواند خیال خام دشمنان در ایجاد توطئه و تفرقه در میان آحاد ملت را نقش بر آب کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.