سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف ۴۰ هکتار از اراضی ملی طرح‌های صنعتی در کردستان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در کمیسیون ماده ۲۱ استان برای ۴۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی ویژه طرح‌های صنعتی و تولیدی تصمیم گیری شد.

پیمان ملکی گفت: کمیسیون ماده ۲۱ استان کردستان به منظور بررسی درخواست‌های واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری و اشتغال زایی در سطح استان امروز به ریاست استاندار کردستان در سنندج برگزار شد.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: در این جلسه ۱۹ فقره پرونده به مساحت تقریبی ۴۰ هکتار بررسی و تعیین تکلیف شد.

او می گوید: این طرح‌ها مربوط به درخواست‌های واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی و تمدید قرارداد اجاره برای اجرای طرح‌های صنعتی و گردشگری، خدماتی و نیروگاه خورشیدی در شهرستان‌های سنندج، دهگلان، مریوان، کامیاران، دیواندره، سقز، سروآباد و مریوان است.

ملکی گفت: از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح احداث نیروگاه خورشیدی در شهرستان دهگلان به مساحت ۶۸ هزار و ۱۳۱ مترمربع، طرح مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان سنندج به مساحت ۱۴ هزار و ۱۱۱ مترمربع، طرح سنگ آهن دانه بندی شده در شهرستان دهگلان به مساحت هشت هزار و ۱۶۱ مترمربع و طرح کنسانتره آهن در شهرستان دیواندره به مساحت ۴۰ هزار و ۷۴۵ مترمربع اشاره کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.