رییس جهاد کشاورزی شهرستان بانه گفت: ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه کشاورزی، که در اراضی ملی و خارج از محدوده احداث شده بود قلع و قمع شد.

کریم شریفی گفت: بر اساس مصوبات و دستورات شورای حفاظت از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شامل ساختمان سازی، دیوار چینی، فنس کشی، پی کنی و قطعه بندی بندی قلع و قمع شد.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان بانه گفت: این اقدامات با حضور نماینده دادستان و اکیپی از ادارات جهاد کشاورزی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری، نیرو انتظامی و اداره راه و شهرسازی انجام شد.

او می گوید: تصرف اراضی در محدوده احمد آباد، بروژه کهنه، باره وران، بنی رزان و جاده سلیمانی انجام شده که توسط ادارات مربوطه قلع و قمع شد.

شریفی گفت: قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز همچنان ادامه دارد و با هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در اراضی خارج از محدوده برخورد می شود و علاوه بر این متخلفین تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان بانه گفت: برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی و کشاورزی، شهروندان قبل از خرید هرگونه زمین خارج از محدوده شهری از ادارت مربوطه استعلام بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.