مدیر منابع آب شهرستان دیواندره گفت: در راستای حفاظت از اراضی ملی و با دستور دادستان شهرستان چهار هکتاز از اراضی ملی در محدوده رودخانه چم دیواندره رفع تصرف شد.

محمد محمدی گفت: برخی اوقات افراد سودجو به اراضی ملی از جمله حریم و بستر رودخانه‌ها تعرض و حق عمومی را ضایع می‌کنند که طبق مواد ۱ و ۲ قانون توزیع عادلانه آب و ماده ۶۹۰ قانون مجازات اسلامی با آن‌ها رفتار قاطع می‌شود.

مدیر منابع آب شهرستان دیواندره گفت: به منظور رفع تصرفات حریم و بستر رودخانه‌ها با هدف شناسایی متصرفین و متجاوزین به اراضی ملی مطابق دستور دادستان شهرستان دیواندره، هر روز گشت حفاظت از اراضی ملی با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و ادارات منابع آب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، راه و شهرسازی و شهرداری انجام خواهد شد.

او گفت: هر نوع اعیانی، حفاری، خاکریزی، دخل و تصرف در بستر رودخانه‌ها، انهار طبیعی، کانال‌های عمومی و مسیل‌ها ممنوع بوده و اداره منابع آب دیواندره با همکاری گشت مربوطه با متصرفین، متخلفین و هرگونه برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد کرد.

محمدی می گوید: ضمن اخذ دستور آزادسازی تصرفات بستر رودخانه چم دیواندره از دادستانی محترم، کلیه تصرفات بستر و منابع آلاینده رودخانه‌های قزل اوزن، کوله، چم دیواندره و چم زرینه، شناسایی و جهت رفع تصرف و اعاده به وضع سابق به مراجع قضایی معرفی شده است.

برچسب ها: رفع تصرف ، اراضی ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.