سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح گازرسانی به شهر اسماعیل آباد خاش حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فرماندار خاش گفت: در مدت کوتاه چند ماهه از دهه فجر پارسال تاکنون حدود ۵۰ درصد از طرح گازرسانی به شهر اسماعیل آباد و ۹۳ روستای این شهرستان انجام شده است.

صاحب گل صالحی  گفت: پروژه خط انتقال گاز از ایرانشهر به خاش هم در مسیرهای سخت گذر با سرعت و کیفیت مطلوبی رو به اتمام است.

او گفت: طرح راه آهن خاش به زاهدان نیز در آستانه بهره برداری بوده و مقدار اندکی برای تکمیل آن باقی‌مانده است.

مقام عالی دولت در خاش گفت: پروژه خط انتقال آب از کارواندر به خاش نیز از اواخر سال قبل با قوت اجرایی و عملیاتی شده و امید می رود در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

او گفت: در حوزه تامین آب آشامیدنی مردم خاش از محل چاه‌های دوربن، کلچات و داخل شهر خاش یک بازه زمانی ۲ هفته‌ای برای رفع مشکلات به صورت ضربتی در پیش گرفته شده و با شناسایی مناطق بحرانی شهر تلاش می‌شود که در تابستان مشکلات بی‌آبی مردم کاهش یابد.

صالحی گفت: مشکلات بی‌آبی بیش‌از ۱۳۰ روستا در محدوده مجتمع شهید خیابانیان نیز با حمایت‌های دولت سیزدهم و مشارکت سپاه و قرارگاه‌های سازندگی سپاه از محل مصوبات و اعتبارات سفر رییس جمهور رفع می‌شود.

او گفت: کار آبرسانی به ۱۰۰ روستای خاش به صورت سیار و سقایی انجام می‌شود، و با پیگیری‌های نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی و حمایت های دولت یک تانکر جدید به ناوگان تامین آب آشامیدنی مردم روستایی اضافه خواهد شد و علاوه بر آن طرح آبرسانی به مردم روستایی در قالب مجتمع دشت آبخوان نیز در دست اقدام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.