سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیرضا رضایی:

چالش سختی در سال جاری پیش روی کادر فنی تیم ملی است

نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک معتقد است فاصله کم رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی کار را برای انتخاب نفرات تیم ملی سخت خواهد کرد.

علیرضا رضایی نایب رئیس و سخنگوی اسبق فدراسیون کشتی با بیان اینکه با قهرمانی آسیا تازه کار کادر فنی آغاز شده است، گفت: در سال جاری کشتی مسابقات مهمی پیش رو دارد و رقابت‌های جهانی و بازی‌های آسیایی با فاصله کم از هم برگزار می‌شود و این چالش سختی را پیش روی کادر فنی قرار داده است و می‌بایست با انتخابی‌هایی که صورت می‌گیرد، دو تیم تراز اول جهت حضور در این رقابت‌ها داشته باشیم.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان در روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان انجام می‌شود و رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی هانگژو چین نیز طی روز‌های ۳۰ شهریور تا ۲ مهرماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

رضایی درباره قهرمانی تیم کشتی آزاد در آسیا گفت: کسب مقام اول در این دوره قهرمانی آسیا یک فرق اساسی با دوره‌های قبل داشت و یک سری از کشتی گیران جوان درخشیدند. نقطه عطفی تیمی که در مغولستان روی سکوی قهرمانی ایستاد، انتخاب ملی پوشان از رقابت‌های قهرمانی کشوری بود که یک فرصت خوب را در اختیار پشتوانه‌ها قرار داد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در سی و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که در شهر اولان باتور مغلوستان برگزار شد با ۶ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و کسب ۲۰۱ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید.

دارنده مدال برنز جهان گفت: برای اینکه همواره در رقابت‌های جهانی و آسیایی در بین سه تیم اول و در کورس قهرمانی قرار داشته باشیم، باید در هر وزن ۳ یا ۴ مدعی حضور داشته باشند. این سبب می‌شود تا با رقابتی که بین مدعیان شکل می‌گیرد، تیم ملی همیشه در بهترین شرایط فنی و آمادگی در مسابقات بین‌المللی حضور پیدا کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.