سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب قهرمان المپیک:

به کشتی تهران باید توجه بیشتری شود

رحیم علی آبادی اعتقاد دارد برای آنکه کشتی تهران بتواند به جایگاه اصلی خود بازگردد فدراسیون باید نگاه متفاوتی به این رشته در پایتخت داشته باشد.

رحیم علی آبادی دارنده ۲ مدال نقره و برنز جهان گفت: فدراسیون باید نگاه متفاوتی به کشتی تهران داشته باشد، جدای اینکه هیئت کشتی  باید وظایف خود را انجام دهد، فدراسیون کشتی با توجه به مرکزیت آن در تهران باید نسبت به بسط و گسترش کشتی و احیا دوباره آن در تهران تلاش کند. در حال حاضر هزینه ی حضور در باشگاه‌ها و تهیه الزامات با این شرایط سخت اقتصادی برای خانواده‌ها سخت شده است، ضمن اینکه مربیانی که در حال حاضر کار می کنند واقعا عاشق هستند وگرنه با این شرایط اقتصادی، مربیگری درآمد خاصی ندارد، بهتر است فدراسیون تا جایی که می تواند کمک حال مربیان فعال و زحمتکش باشد از سوی دیگر نیز با ایجاد پایگاه‌های قهرمانی نسبت به آموزش رایگان کشتی گیران اقدام کند تا کشتی تهران به جایگاه اصلی خود بازگردد.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان جام رحیم علی آبادی پیشکسوت کشتی طی روز‌های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان سرخس استان خراسان رضوی برگزار می شود.

این پیشکسوت کشتی در مورد عملکرد تیم‌های ملی کشتی در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: نفراتی که اعزام شدند، از طریق چرخه ی انتخابی تیم ملی بودند و نتایجی که بدست آمد هم بسیار خوب بود، اینکه کشتی فرنگی ما با این نفرات بتواند در آسیا ۴ مدال طلا کسب کند و کشتی آزاد نیز ۶ مدال یک دستاورد خوب است. این اتفاق از چندین جهت بسیار برای کشتی ما ارزشمند است اول اینکه کشتی گیر نتیجه زحمات خود را می بیند و ایجاد انگیزه بین نفرات جوان و مستعد می شود، دوم اینکه مربیانی که برای این کشتی گیران زحمت می کشند می توانند حاصل کار شاگردان خود را ببیند و سوم اینکه عملکرد هیئت کشتی استان‌ها در آموزش و پرورش کشتی گیران مشخص می شود و فدراسیون نیز می تواند یک برآورد منطقی از کشتی کشور داشته باشد.

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا که در کشور مغوستان برگزار شد به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.