سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۴ بقعه متبرکه میزبان عاشقان امیرالمومنین

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مراسم شب ۱۹ ماه مبارک رمضان در ۲۴ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار می شود.

شب‌های قدر بهترین فرصت برای خودسازی و طلب عفو از خداوند متعال است و بقاع متبرکه یکی از بهترین اماکن برای گذراندن شب‌های قدر محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مراسم شب ۱۹ ماه مبارک رمضان در ۲۴ بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود و مراسم شب احیای ۲۱ رمضان نیز در ۲۸ بقعه متبرکه و مراسم شب ۲۳ ماه مبارک رمضان در ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

او گفت: در ۱۶ بقعه متبرکه شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، خضری، خوسف، زیرکوه، طبس، فردوس، قاین و نهبندان بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ پُرس افطاری ساده و در ۱۰ بقعه متبرکه استان ۲ هزار پُرس سحری طی این شب‌های عزیز توزیع می‌شود.

حجت الاسلام رحیمی  به برنامه‌های شب‌های قدر در بقاع متبرکه  اشاره کرد و گفت: قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی، مداحی و قرآن به سر گذاشتن از جمله برنامه‌های مهمی است که در دستور کار طی این شب‌ها در بقاع متبرکه استان قرار دارد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: مراسم محوری شب‌های قدر بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی نیز در امامزادگان باقریه (ع) ساعت ۲۲ برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.