سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب قرآن در بیرجند از ۲۸ فروردین ماه برای علاقه مندان برپا می شود.

رمضانی گفت: در این نمایشگاه کتب قرآنی با ۳۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد که ۲۰ درصد تخفیف را فرهنگ و ارشاد و ۱۰ درصد تخفیف را ناشران (تا سقف خرید ۳۰۰ هزار تومان برای هر نفر) اعمال می‌کنند.

او گفت: غرفه انجمن خوشنویسان، غرفه ملزومات عفاف و حجاب، غرفه کودک و نوجوانان، غرفه فضای مجازی، غرفه پاسخگویی به شبهات و سوالات دینی و غرفه مرتبط با جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را هم در نمایشگاه خواهیم داشت.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: همچنین در نمایشگاه صحافی قرآن و کتب ادعیه قدیمی را با تخفیف بسیار مناسب انجام خواهیم داد که خدمت دیگری به شهروندان و قرآنیان عزیز است.

او گفت: مراسم‌هایی، چون مسابقات قرآنی، برگزاری جشن ویژه دختران روزه اولی، برگزاری مراسم شب قدر در محل برگزاری نمایشگاه وحسنیه جماران برگزار می‌شود.

رمضانی گفت: در نمایشگاه غرفه‌ای ویژه اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت برپا خواهد بود که ما در خراسان‌جنوبی ۷۷ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت داریم که برنامه‌های متعددی را در استان اجرا می‌کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: در غرفه ویژه اتحادیه، توانمندی‌های مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت به نمایش گذاشته خواهد شد.

او گفت: برگزاری تعزیه در سطح سه پارک بزرگ شهر و کرسی‌های تلاوت قرآن نیز انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار