سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویکرد محله محوری، برنامه شورای ششم

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: توزیع عادلانه خدمات در مناطق مختلف شهر در دستور کار شورای ششم قرار دارد.

محمد علی اعتباری گفت: در بعضی از محلات شهر، معضلاتی وجود دارد که باید از سوی شهرداری و سایر ارگان های مرتبط رسیدگی گردد که به همین منظور به وضعیت مشکل محلات کمتر توسعه یافته و بافت‌های فرسوده شهری به طور ویژه در دستور کار قرار دادیم.

او می گوید: توزیع عادلانه خدمات شهری و تلاش برای کاهش محرومیت به عنوان یک ضرورت  از اولویت های اصلی برنامه ها و فعالیتهای شورای ششم است.

به گفته او ارتقای امکانات رفاهی و خدماتی در محلات و توجه به معضل و مشکل آنها، علاوه بر رضایت مردم، موجب کاهش آسیب های اجتماعی است.

 اعتباری گفت: خدمت به مردم افتخاری بزرگ است و باید قدر این فرصت خدمتگزاری را دانست و در تلاش هستیم تا کاهش محرومیت‌ها و توزیع عادلانه خدمات شهری را به خصوص در مناطق حاشیه شهر داشته باشیم.

او می گوید: رویکرد ما در شورای ششم در کنار سایر برنامه ها، حمایت و توجه به محلات کم برخوردار است که باید اقدامات و خدمات متناسب با این محلات به مرحله اجرا گذاشته شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: قطعا رفع مشکل و معضل شهر، همکاری و تعامل بین دستگاهی را می طلبد و بودجه کلانی هم برای اجرای پروژه های عمرانی نیاز دارد، اما همین که شورا و شهرداری کمر خدمت به مردم را ببندند قطعا مردم این خدمت را متوجه می شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.