آیت الله ناصری گفت: بنیاد مسکن رسیدگی به افراد بی بضاعت و فاقد مسکن را در اولویت قرار دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد -   نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: انقلاب ما انقلاب محرومان است و آرزوی امام خمینی (ره) هم رفع مشکلات مردم به ویژه محرومان بود.

به گفته او ساخت مسکن برای محرومان و افراد بی بضاعت کار بسیار بزرگی است به ویژه برای روستا‌ها که خالی از جمعیت شده است.

امام جمعه یزد می گوید: اگر برخی دستگاه‌ها نظیر بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی طرح‌های خود را در روستا‌ها گسترش دهند، می‌توان امید داشت که وضعیت جمعیت روستا‌ها بهتر شود.

او گفت: روزگاری ۶۰ درصد جمعیت استان یزد در روستا‌ها ساکن بودند و تولیدات کشاورزی و دامی در روستا‌ها انجام می‌شد.

امام جمعه یزد می گوید: امروز تغییر کرده و ۸۵ درصد جمعیت استان یزد در شهر‌ها ساکن شده اند و روستاییان مایحتاج خود را از شهر‌ها تهیه می‌کنند.

این موضوع را آیت الله ناصری در دیدار با رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مطرح کرد.

او می گوید:  بنیاد مسکن رسیدگی به افراد بی بضاعت و فاقد مسکن را در اولویت قرار دهد و باید برای افرادی که امکان تامین مالی مسکن را ندارند، چاره اندیشی شود.

به گفته آیت الله ناصری در یزد مشکلی به نام مهاجرپذیری وجود دارد که این موضوع علاوه بر مسائل امنیتی و ...، در حوزه مسکن نیز مشکل ساز شده و حاشیه نشینی را در یزد گسترش داده و تامین مسکن افراد بومی را دچار مشکل کرده است.

او می گوید: روستا‌ها باید احیا شود و بنیاد مسکن در این زمینه می‌تواند نقش آفرینی بزرگی داشته باشد و این خدمت بزرگی هم به روستا‌ها و شهر‌ها خواهد بود.

آیت الله ناصری گفت: دولت و دستگاه‌های مختلف باید به این مردم خدمت رسانی کنند، زیرا این همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند و در همه صحنه‌ها به کمک دولت آمدند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار