سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر/ناکامی کلاهبردار اینترنتی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه بیست و چهارم فروردین ۱۴۰۱ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی در محور‌های مواصلاتی استان ماموران مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف بیش از ۳۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر شدند.

دستگیری ۸ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و توقیف ۳ دستگاه خودرو از دیگر توفیقات ماموران در این عملیات‌ها بود.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند گفت: شهروندان در صورت آگاهی از فعالیت اینگونه افراد مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ناکامی کلاهبردار اینترنتی با اقدام سریع پلیس فتا استان

سرهنگ محمد علی فرهودی رئیس پلیس فتا استان گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری در فضای مجازی به مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال، تحت عنوان فروش بذر و کود کشاورزی به پلیس فتا، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این یگان قرار گرفت.

در بررسی‌های ماموران مشخص شد، شاکی از طریق یکی از پیام رسان‌های فضای مجازی اقدام به خرید بذر و کود شیمیایی مورد نیاز خود کرده و بدون بررسی لازم و اطمینان از صحت فعالیت فروشنده، با پرداخت مبلغ ۹۵۰ میلیون ریال ثبت سفارش انجام داده است.

شاکی که پس از واریز وجه به حساب فروشنده هیچ دسترسی به او نداشته و اقلام سفارشی هم بدست او نرسیده بود، به ناچار پس از تماس‌های مکرر با فروشنده و عدم پاسخگویی او از طریق مراجع قضایی طرح شکایت کرده و پرونده به پلیس فتا استان ارجاع داده شده بود.

با اقدام سریع و بموقع کارشناسان پلیس فتا حساب متهم مسدود شده و با اخذ دستور قضایی مبلغ به حساب شاکی واریز شد.

کشف سیگار و تنباکوی خارجی قاچاق در شهرستان قزوین

سرهنگ مهدی حاحیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی سیگار و تنباکو قاچاق و غیر مجاز در یک واحد صنفی در شهر قزوین بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی مالک واحد صنفی در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

پس از تایید صحت و سقم خبر و شناسایی مالک واحد صنفی، وهماهنگی با مرجع قضائی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به محل اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از داخل این مغازه ۵۰ هزار نخ سیگار، ۳۱۸ بسته تنباکو و نزدیک به ۸ هزار عدد سایر محصولات دخانی فاقد فاکتور و مجوز‌های گمرکی و قانونی کشف کنند.

کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.