مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه سوم اسفند بهمن ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت : ماموران کلانتری پاسگاه ناصرآباد شهرستان آبیک، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال کالای قاچاق توسط خودرو خاور از آزادراه قزوین- تهران بلافاصله برای بررسی صحت و سقم موضوع به مسیر تردد خودرو اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با گشت زنی هدفمند خودرو مورد نظر را در جایگاه سوخت پارسین، روئیت و در بازرسی از آن، ۱۲ عدد کالسکه کودک و ۱۱ هزار و ۷۳۶ قوطی نوشابه انرژی زا قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: راننده با مشاهده ماموران، خودرو را رها کرده و از محل متواری شده بود که تلاش‌ها برای شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران قرار دارد.

توقیف خودرو حامل ۵ تن گندم فاقد مجوز در قزوین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت : مأموران هنگام گشت زنی انتظامی در سطح حوزه استحفاظی یک دستگاه وانت کامیون حامل گندم قاچاق را توقیف کردند.

سرهنگ مهدی حاجیان راد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۵ تن گندم که بصورت قاچاق و بدون مدارک قانونی حمل می‌شد؛ را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین خاطرنشان کرد: ارزش گندم‌های کشف شده بنا به نظر کارشناسان ۴۰۰ میلیون ریال براورد شده است.

سرهنگ حاجیان راد با بیان اینکه یک نفر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شده است، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

نجات یک شهروند از مرگ حتمی با اقدام به موقع پلیس قزوین

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار داشت: صبح روز گذشته بدنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی یک جوان در یکی از پل‌های سطح شهر قزوین، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد، جوانی در لبه پرتگاه یکی از پل‌ها نشسته و قصد دارد خود را به پایین بیندازد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع و مقتدرانه ماموران، این شهروند ۴۰ ساله از خودکشی منصرف و از مرگ حتمی نجات یافت.

سرهنگ خدایی با بیان اینکه انگیزه این فرد از اقدام به خودکشی اعتیاد و طرد از سوی خانواده بوده است، خاطرنشان کرد: این فرد پس از اقدامات مشاوره‌ای جهت درمان به بیمارستان منتقل شد.

دستگیری عاملان حفاری غیرمجاز در الموت غربی

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت : در پی کسب خبری مبنی برحضور افراد ناشناس در یکی از روستا‌های الموت غربی و انجام فعالیت‌های مشکوک توسط آن ها، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی الموت غربی قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: مأموران پس از اخذ دستور قضایی به محلی که افراد مورد نظر در آن دیده شده بودند، اعزام و در بازرسی از وسایل و لوارم همراه آن‌ها تعدادی آلات و ادوات مربوط به حفاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت : در این زمینه ۳ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار