سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر مقررات قانون کار در سیستان و بلوچستان پارسال ۴۴ درصد افزایش یافت

رییس اداره بازرسی کار اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: فرآیند نظارت بر اجرای مقررات قانون کار و آیین نامه های ایمنی و بهداشت کار در استان در سال ۱۴۰۰ با افزایش ۴۴ درصدی روبرو بوده است.

 محمد ذاکر شیخ زاده در نشست هم‌اندیشی بازرسان کار سیستان و بلوچستان که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت:در سال ۱۴۰۰ نظارت بر اجرای قوانین و مقررات قانون کار و آیین نامه‌های ایمنی و بهداشت کار بصورت مستمر توسط بازرسان کار استان انجام شد.

او گفت: آمار نهایی در سال ۱۴۰۰، حاکی از رشد ۴۴ درصدی نظارت بر حُسن اجرای قوانین و مقررات کار در واحدهای تولیدی، خدماتی و صنعتی سیستان و بلوچستان دارد.

رییس اداره بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در پی این نظارت‌ها، حوادث ناشی از کار در استان پارسال ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

او از رشد ۳۸۲ درصدی آموزش های ایمنی برای گروه‌های هدف در سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: بازرسان کار استان با بهره‌گیری مطلوب از تمام ظرفیت و توان در سال «تولید ، دانش بنیان، اشتغال آفرین» در راستای صیانت از نیروی کار استان بیش از پیش تلاش خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.