سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

پایش و نظارت هوشمند بیمارستان‌ها موجب ارتقای ارائه خدمات درمانی می‌شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشست با معاون درمان و مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه بر پایش و نظارت هوشمند بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان فارس، در جهت ارتقای خدمات درمانی تاکید کرد.

دکتر سید وحید حسینی در این نشست، از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برای هماهنگی، برنامه ریزی، ساماندهی و استفاده مطلوب از توانمندی‌های موجود، به منظور اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در امسال در حوزه درمان خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه نظارت بر مراکز درمانی و بیمارستان ها، باید اثربخش و موجب افزایش رضایتمندی مردم باشد، گفت: تقویت، پایش و نظارت هوشمند بیمارستان ها، موجب ارتقای ارائه خدمات درمانی می‌شود و مجموعه دانشگاه در این راستا حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

دکتر حسینی به مجموعه معاون درمان دانشگاه ماموریت داد تا در قالب یک کارگروه به صورت میدانی، وضعیت تجهیزات پزشکی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان را مورد ارزیابی قرار دهند تا در زمینه استفاده و به کارگیری بهینه از تجهیزات پزشکی، برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد.

توسعه خدمات درمانی با تقویت رویکرد اقتصاد سلامت

او همچنین با اشاره به ضرورت تقویت رویکرد اقتصاد سلامت در حوزه درمان گفت: مدیریت بر منابع و پیشگیری از سوء مدیریت در حوزه درمان، یک اصل اساسی است که می‌تواند به بهتر شدن شرایط و رفع چالش‌ها کمک کند.

استفاده از توانمندی اساتید گروه‌ها و انجمن‌های تخصصی در پیشبرد بهتر برنامه‌های معاونت درمان دانشگاه، از دیگر محور‌های مورد تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.