ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به جانبازان در اولویت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست با مسئولان مرکز توانبخشی جانبازان ضایعه نخاعی سلمان فارسی، ارائه خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به جانبازان را از اولویت‌های مهم مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد.

مهرداد شریفی گفت: در پی بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز توانبخشی جانبازان ضایعه نخاعی سلمان فارسی، پیگیری در راستای رفع چالش‌های حوزه درمان و دغدغه‌های جانبازان این مرکز، بیش از پیش در دستور کار مجموعه دانشگاه قرار گرفت.

او خدمت به ایثارگران را افتخاری برای مجموعه دانشگاه دانست و گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، با اعزام پزشکان متخصص به این مرکز توانبخشی علاوه بر خدمت‌رسانی به جانبازانی که امکان مراجعه به مراکز درمانی را ندارند، تلاش می‌شود تا خدماتی شایسته به ایثارگران ارائه شود.

این مقام مسئول در دانشگاه گفت: در صورت نیاز به انجام اعمال جراحی و یا خدمات تخصصی که نیاز به حضور بیمار در بیمارستان‌ها باشد، برنامه ریزی‌های لازم در راستای انتقال جانبازان به مراکز درمانی انجام می‌شود.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارشناسان اداره تجهیزات این معاونت نیز با حضور در این مرکز توانبخشی، ضمن بررسی تجهیزات پزشکی موجود، نیازمندی‌های تجهیزاتی این مرکز را ارزیابی می‌کنند.

شریفی با اشاره به فرسوده بودن آمبولانس این مرکز توانبخشی نیز گفت: با همکاری مجموعه اورژانس ۱۱۵ فارس و رفع مشکلات فنی، به زودی این آمبولانس نیز به چرخه ارایه خدمات درمانی به جانبازان افزوده می‌شود.

او در رابطه با رفع چالش دارو‌های کمیاب و خاص جانبازان ضایعه نخاعی در فارس نیز ابراز امیدواری کرد تا با همکاری و پیگیری معاونت غذا و دارو و مجموعه دانشگاه این موضوع، برطرف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.