سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳۰ تیم برای مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم ثبت‌نام کردند

رئیس کمیته مینی فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: تا پایان روز چهاردهم فروردین، یکصد و ۳۰ تیم از سراسر استان برای اولین دوره رقابت‌های مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم ثبت نام کرده‌اند.

آرش محبی گفت: از این تعداد چالدران با ۲۸ تیم، پلدشت با ۲۵ تیم، سردشت با ۱۹ تیم و ارومیه و تکاب با ۱۴ تیم بیشترین تعداد تیم را در بین ثبت‌نامی‌ها داشته‌اند.

محبی می گوید: شاهین‌دژ و خوی با ۶ تیم، میاندوآب، نقده و شوط با ۳ تیم، اشنویه، بوکان و پیرانشهر ۲ تیم و چایپاره، ماکو و سلماس نیز یک تیم ثبت نام کرده اند.

رئیس کمیته مینی فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: این رقابت‌ها، اردیبهشت ماه امسال آغاز خواهدشد و تیم‌ها می‌توانند بصورت رایگان در این رقابت‌ها با بازیکنان بالای ۱۵ سال روستا‌ها در دو بخش آقایان و بانوان شرکت کنند و آخرین مهلت ثبت نام بازیکنان، ۲۵ فروردین‌ماه خواهدبود.

محبی در خاتمه گفت: تیم‌های منتخب در سطح بخش، شهرستان، استان و کشور به رقابت می‌پردازند و در نهایت تیم برتر به مسابقات بین المللی اعزام خواهد شد.

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری سراسر کشور با شعار «هر روستا یک تیم» از نیمه دوم اردیبهشت ماه در چهار سطح بخش، شهرستان، استان و ملی برگزار می‌شود و به تمام تیم‌های شرکت کننده البسه ورزشی (مخصوص مسابقات) به صورت رایگان اهدا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
مسابقات پرچم کی شروع میشه