یک ارومیه‌ای رئیس کمیته داوران انجمن فلوربال ایران شد

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان‌غربی گفت: با حکم رئیس انجمن فلوربال کشور، "رامین امید باراندوزی" به عنوان رئیس کمیته داوران فلوربال کشور منصوب شد.

آیدین بابایی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، افزود: «رمضانعلی دولو» رئیس انجمن فلوربال کشور در این حکم «رامین امید باراندوزی» دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان‌غربی را به عنوان رئیس کمیته داوران فلوربال کشور انتخاب کرد.

وی افزود: در حکم وی آموزش و تربیت داوران این رشته، تاکید مستمر بر رعایت قوانین و مقررات فلوربال در مسابقات مختلف، تصمیم گیری براساس خردجمعی از کارشناسان و متخصصین کشور و دوری از مصلحت اندیشی، بها دادن به داوران مسلط و کارآمد سراسر کشور و ارتقای جایگاه آنان به بین المللی و همچنین برقراری نظم و قانونمندسازی و ارتقای داوران مورد تاکید قرار گرفته است.

رامین امید باراندوزی پیش از این به عنوان داور ملی فوتسال در لیگ برتر کشور قضاوت می‌کرد و سپس به عنوان تنها ناظر و مدرس داوری فوتسال از آذربایجان‌غربی در کشور و این استان فعالیت کرده و توانسته در این امر مهم عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذارد و براساس همین عملکرد به عنوان رئیس کمیته داوران استان آذربایجان‌غربی در رشته فوتبال نیز فعالیت کرده است و هم اکنون نیز دبیر هیات انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان غربی فعالیت دارد.

فلوربال ورزشی ترکیبی از هاکی و فلورهاکی است که به صورت سالنی برگزار می‌شود.

این رشته در دهه ۱۹۷۰ در کشور سوئد ایجاد و در بسیاری از کشور‌های اروپایی، چون جمهوری چک،  دانمارک،  استونی،  لتونی،  نروژ،  فنلاند، سوئد و سوئیس محبوب و توسعه یافت.

هم‌اکنون مقر کمیته رسمی این رشته ورزشی در فنلاند و با ۸۶ عضو است و مقر آسیایی آن نیز در تایلند و با ۱۵ عضو قرار دارد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.