میاندوآب با ۶ اثر برتر در جایزه کتاب سال آذربایجان غربی درخشید

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه چهارمین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان غربی، گفت: این شهرستان برای دومین سال پیاپی با ۶ اثر برتر در این آیین در استان خوش درخشیده و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمود نیک‌مرام با بیان اینکه آیین اختتامیه چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در مجموع از هشت جایزه اصلی کتاب سال استان در بخش‌های مختلف، ۲ برگزیده کتاب سال از میاندوآب توسط انتشارات مبانی کسب شد و از میان ۱۰ اثر در بخش کتاب‌های شایسته تقدیر، چهار اثر از میاندوآب توسط داوران انتخاب شد.

وی گفت: آثار برگزیده از این شهرستان شامل، "کتاب ارزیابی روان‌شناسی ورزشی کاربردی" و "علم و توسعه هایپرتروفی عضلانی" و آثار شایسته تقدیر هم شامل "نیاز‌های تغذیه‌ای کودکان و نوجوانان ورزشکار"، "آموزش مهارت‌های حرکتی بنیادی"، "آزمون‌های کاربردی در فوتبال برتر" و " سنجش فعالیت بدنی سازگارانه در دوران رشد" بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب با بیان اینکه در مجموع ۱۲۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، افزود: از این تعداد در مرحله اول ۲۵ اثر مورد تایید داوران قرار گرفته بود.

نیک مرام اضافه کرد: در مرحله دوم نیز ۲۵ اثر توسط ۲ داور مورد بازبینی قرار گرفت که در نهایت ۱۸ اثر که هشت اثر آن به عنوان برگزیده و ۱۰ اثر شایسته تقدیر معرفی شدند.

وی افزود: همچنین در پایان این مراسم از ناشران فعال نیز تقدیر شد که در این بخش نیز از "انتشارات مبانی" از میاندوآب تجلیل شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.