سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۷۰ وسیله نقلیه مسروقه توسط پلیس مرکز اصفهان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۱۷۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه توسط ماموران این فرماندهی و تحویل آن‌ها به مال باختگان در ایام نوروز خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ با انجام گشت‌های هدفمند و هوشمند توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان تعداد ۱۷۰ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه شامل ۱۲۳ دستگاه خودرو و ۴۷ دستگاه موتور سیکلت کشف و تمامی سارقان این وسایل نقلیه دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شده و اموال مسروقه نیز با هماهنگی‌های قانونی به مال باختگان مسترد شدند که این اقدام موجبات خوشحالی و شادمانی افراد مال باخته را در این ایام فراهم کرد.

او می گوید: یکی از جرائمی که طی ایام نوروز امسال دردستورکار ماموران پلیس شهرستان اصفهان قرار داشت برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر بود که در این راستا ۳۰ محل خرید و فروش و مصرف مواد مخدر شناسایی و منهدم و ۷۱ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند و در این رابطه ۳۳ کیلو انواع مواد مخدر به همراه آلات و ادوات استعمال مواد نیز کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان، برخورد با حاملان و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را از دیگر برنامه‌های این فرماندهی در ایام نوروز ۱۴۰۱ برشمرد و گفت: در این رابطه نیز ماموران کلانتری‌های و پایگاه اطلاعاتی شهرستان موفق شدند ۱۴ قبضه اسلحه شکاری و جنگی را کشف و دارندگان این سلاح‌ها را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دهند.

سرهنگ ثابت راسخ، پیشگیری از وقوع سرقت در ایام نوروز را یکی از برنامه‌های پلیس مرکز استان اصفهان عنوان کرد و گفت: در این خصوص تدابیر ویژه‌ای پیش بینی شده و با حضور پررنگ ماموران در نقاط مختلف و به ویژه ساعات پایانی شب شاهد امنیت مطلوبی در سطح شهرستان بودیم.

این مقام انتظامی می گوید: براساس آمار‌ها به دست آمده سرقت از مغازه ۶۸ درصد، اماکن خصوصی ۹ درصد، اماکن دولتی ۲۷ درصد، کیف قاپی ۴۱ درصد، سرقت موتورسیکلت ۲۳ درصد و سرقت احشام ۲۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.