سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیست سوارکاری تخصصی زرند به زودی به بهره برداری می رسد

مجموعه تخصصی آموزش سوارکاری شهرستان زرند با ۹۰ در صد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

پیست اسب سواری مدرن مجموعه تخصصی سوارکاری رفیعی کریم آباد شهرستان زرند مورد بازدید حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند  جمعی از مدیران و پیشکسوتان حوزه ورزش زرند قرار گرفت.

فرماندار زرند فراهم کردن زمینه جذب جوانان و نوجوانان در میادین ورزشی را از مهمترین راه‌های سلامت جامعه دانست و با قدردانی از دست اندرکاران راه اندازی این مجموعه ورزشی ارزشمند بر حمایت و توجه جدی مسئولین در راستای گسترش فرهنگ ورزش در این شهرستان تاکید کرد.

 فهیمه زارعی مسئول این مجموعه ورزشی ضمن ارائه گزارشی از آمار و توانایی‌ها گفت: بمنظور فراهم کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان عملیات اجرایی احداث مجموعه تخصصی آموزش سوارکاری را از نیمه دوم سال ۹۹ در زمینی به مساحت ۳۲ هزارمتر مربع آغاز کردیم و هم اکنون با نود درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی را می‌گذراند که در آینده نزدیک افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

اوگفت: برای احداث این مجموعه تاکنون نه و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

زارعی می‌گوید: این مجموعه دارای دومین نریان سیلمی رسمی ورزش سوارکاری استان و سومین مانژ استاندارد سر پوشیده کشور نیز می‌باشد و کلیه ابعاد ساخت این پروژه بر اساس استاندارد‌های روز فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا شده است.

او با بیان اینکه این باشگاه با هدف تولید و پرورش نسل برتر اسب ایرانی و ورزشی فعالیت می‌کند گفت: ما در حال حاضر مجموعه را برای آموزش سوارکاری کلاسیک و حرفه‌ای با بهترین مربیان استان شروع کردیم.

به گفته‌ی زارعی، مجموعه تولید و پرورش اسب ورزشی توانمندی تربیت بیش از پنجاه اسب را دارد و در حال حاضرهفده راس را اداره می‌کند.

در حاشیه بازدید رضا رفیعی یکی از خردسال‌ترین سوارکاران شهرستان زرند که سال گذشته در اردو‌های تیم ملی هم حضور داشته دقایقی به اجرای حرکات نمایشی پرش با اسب پرداخت که مورد تشویق مسئولین قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.