پاریزی گفت: مجموعه سوارکاری هفت باغ با داشتن ۱۰۶ هکتار در بهترین نقطه از شهر، به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های ورزش استان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان که در محل هتل پارس کرمان برگزار شد، ضمن تبریک به وثوق به واسطه انتخاب رئیس هیئت سوارکاری استان به مدت ۴ سال، گفت: قطعاً فضای مجامع، فضایی رقابت برانگیز است و انتخاباتی که صورت می‌گیرد، نشان دهنده آن است که برای پیشبرد ارتقای ورزش استان در رشته‌های ورزشی، همت مضاعف باید داشت.

او افزود: انتظاری که از وثوق داریم این است که در استفاده از افراد، تعادل و تعامل مناسب ایجاد کنند تا از همه ظرفیت‌ها استفاده درست شود.

پاریزی با اشاره به موافقت نامه‌های اصولی و تقاضا‌هایی که برای صدور آن در اداره ورزش و جوانان ارائه می‌شود، تصریح کرد: بیشترین تقاضا برای صدور مجوز مربوط به مجموعه سوارکاری است که از هیئت انتظار می‌رود، برای هدفمندکردن سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی و توجیه پذیربودن سرمایه گذاری تلاش کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: نقش نظارتی هیئت بایستی حفط شود و هیئت باید در این مسئله به طور جدی ورود کند و بتواند از ابتدای صدور موافقت نامه اصولی تا انتهای صدور بهره برداری، موارد را پیگیری کند تا به هدفمند شدن سرمایه گذاری‌ها مسیر ببخشد.

پاریزی به مجموعه ورودی هفت باغ علوی اشاره کرد و بیان داشت: امروز صبح با یوسفی مدیرعامل توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، پیرو تماس تلفنی که هفته گذشته از اداره کل راه و شهرسازی استان صورت گرفت، گفت و گو شد؛ چرا که جدای از اینکه این مجموعه هنوز ساخته نشده، همچنان مالکیت آن تثبیت نشده و این امر واقعا نگران کننده است.

او گفت: با گفت وگویی که انجام دادم،  قرار براین شد، شنبه با فرستادن یک تیم به اینجا، این مجموعه نیز از نظر مالکیت تعیین تکلیف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه هم اکنون هیچ پروژه‌ای از سمت شرکت توسعه در استان نداریم، بیان کرد: آخرین پروژه این شرکت، ورزشگاه ۴ هزار نفری در شهرستان زرند بود که افتتاح شد.

او با بیان اینکه این شرکت می‌تواند اولویت خودش را سرمایه گذاری برای مجموعه سوارکاری ورودی هفت باغ بگذارد، افزود: این مجموعه با داشتن ۱۰۶ هکتار در بهترین نقطه از شهر، به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های ورزش استان به شمار می رود.

پاریزی تصریح کرد: استان پهناور کرمان با ۲۳ شهرستان و داشتن ظرفیت‌های خوب می تواند، مستعد پیشرفت همه جانبه در زمینه ورزش خصوصا ورزش سوارکاری باشد.

او ابراز امیدواری کرد: روز‌های خوبی را در سایه همدلی، تعامل و دلسوزی، برای مجموعه سوارکاری استان شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: به لطف خداوند در سطح لیگ برتر کشور در رشته‌های مختلف ۴۶ تیم داریم که ۲۶ تیم سهم آقایان و۲۰ تیم سهم خانم‌ها است که سعی کردیم در بین آقایان و بانوان عدالت رعایت شود.

پاریزی با اشاره به بحث برگزاری مجامع، افزود: همکاران من، می‌توانند این شهادت را بدهند که در همه مجامع، ما اختیار عمل و تصمیم گیری را به افرادی می‌دهیم که دور میز می‌نشینند و تاکید ما بر این است، افراد صلاحیت دار دور میز بنشینند و با انداختن رای شان به صندوق، فرد مورد نظر را انتخاب کنند.

او تصریح کرد: شدیداً به این نکته معتقد هستیم که بعد از انتخابات، حتما باید هم افزایی مناسب صورت گیرد و مجموعه هیئت نقش پدرانه به همراه داشته باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان  افزود: با شناختی که از مجموعه هیئت سراغ داریم و با توجه به روحیه قوی آن ها، بقینا اتحاد در سایه تعاملی مثال زدنی در ورزش سوارکاری استان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/ب

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار