سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات جوانان فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی

۱۱ کشته و زخمی در تیراندازی‌های همزمان نزدیک تل‌آویو + فیلم و عکس

در جریان عملیات جوانان فلسطینی دو تیراندازی همزمان در نزدیکی تل آویو رخ داد که ۱۱ شهرک نشین کشته و زخمی شدند.

به گزارش الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی از دو تیراندازی همزمان در شهر بنی براک در شرق تل‌آویو خبر دادند. بنا بر گزارش‌ها بر اثر این تیراندازی‌ها با مسلسل، پنج شهرک نشین کشته و شش تن زخمی شدند که حال آن‌ها بسیار وخیم ست.

المیادین نیز در خبری فوری گزارش داد که در جریان عملیات تیراندازی در شهر بنی براک در شرق تل‌آویو که توسط یک موتور سیکلت سوار و با یک اسلحه کلاشینکف انجام شد، پنج نفر کشته شدند.

بر اساس اعلام منابع عبری نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعت ۱۰ شب به وقت محلی یک جلسه مشورتی امنیتی برگزار می‌کند. بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مورد عملیات در بنی براک با حضور سران سرویس‌های امنیتی گفتگو می‌کند. شهردار بنی براک پس از کشته شدن ۵ نفر در عملیات تیراندازی خطاب به شهرک نشینان اعلام کرده است که؛ در خانه هایتان بمانید و خارج نشوید.

شبکه الجزیره اعلام کرد پلیس رژیم صهیونیستی عامل این حمله را دستگیر کرده، ولی هویت وی را اعلام نکرده است. پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد تیراندازی در سه مرحله و در دو منطقه بنی براک و رمات غان در شرق تل‌آویو رخ داده است. بنابر اعلام کانال ۱۲ رژیم صهیونیسیتی عامل تیراندازی بنی براک همان بود که در محله رمات غان به یک پلیس تیراندازی و او را زخمی کرده بود. کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی در ارزیابی‌های اولیه خود مهاجم را یک فلسطینی از سرزمین‌های اشغالی معرفی کرده است.

کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد مهاجم یک فلسطینی به نام ضیا حمراشه ۲۷ ساله اهل روستای یعبد در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری است. حمراشه یکی از مجریان عملیات قهرمانانه امشب در شرق تل آویو بود که به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید. او از اعضای جنبش فتح قبلا در زندان رژیم صهیونیستی در بند اسارت بوده است.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مجریان عملیات امشب در تل آویو ۳ نفر بودند که یکی از آن‌ها به شهادت رسیده، یک نفر زخمی شده و یک نفر هم موفق به فرار شد که رژیم صهیونیستی جست و جو برای یافتن او را آغاز کرده است.

در پی عملیات تیراندازی در تل آویو هم اکنون بانک تکبیر در مساجد غزه سر داده شد.

«شبکه قدس» به نقل از منابع عبری زبان گزارش داد اشغالگران در حال تقویت حضور امنیتی خود در کرانه باختری به ۴ گردان دیگر است، و این در حالی است که روز گذشته با ۴ گردان دیگر تقویت شده بود.

منابع عبری زبان اعلام کردند پلیس رژیم صهیونیستی از کشته شدن یکی از اعضای خود در عملیات تیراندازی «دیا همراشه» در «بنی براک» تل‌آویو خبر می‌دهد.

خبرنگار شبکه قدس گزارش داد، مردان جوان در ورودی شهرک «ازون» در شرق «قلقیلیه» به سمت اتوبوس و خودرو‌های اسرائیلی کوکتل مولوتف پرتاب می‌کنند.

شبکه قدس همچنین به نقل از منابع مطبوعاتی نوشت، شورشیان به سمت پاسگاه مستقر در جبل سبعیح در شهر بیتا در جنوب نابلس آتش گشودند. شهرک‌نشینان صهیونیست نیز به روستای «عسیره القبلیه» در جنوب «نابلس» حمله کرده و یک خودرو را سوزانده‌اند. نیرو‌های ارتش اشغالگر همچنین به شهر «یباد» در جنوب غربی «جنین» یورش بردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
هر چقدر صهیونیست کشته شود انقدر اسلام قویتر خواهد شد بذار بدانند که کشته شدن چه کیفی دارد وقتی جوانان ومردم بیکناه را می کشند درود بر سید علی
اکبر
۲۳:۰۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
ای دستش دردنکنه .شیر مادرش حلال.هرچه بدبختی بیچارگی جنگ بوجودآمدن شبکه های تروریستی مثل داعش همش زیر سر همین یهودیان است ورژیم صهیونیستی اسرائیل.البته باحمایت کامل کامل کامل انگلیس وِآمریکا.چقدراین کشورهابافتنه دروغ ونیرنگ مسلمانان رابه جان هم انداختند.بایدتمام مسلمانان جهان باهمدستی سران عربستان امارات بحرین را قتل عام کنند که شده اندهم پیمان اسرائیل.بیش از دوهزارسال است که همین یهودیان به کشورعزیز ماایران ضربه زده اندفقط کافیست کمی تاریخ رامطالعه کنیدتابه تمام این اسناد دست پیداکنیدهرگاه کشورماخواست پیشرفت کندتوسط همین یهودیان ودسیسه یاکشورهای دیگربه ماحمله کرده اندیاجنگ داخلی درایران راه انداختند.دوستان ایرانی همیشه در شب پنج شنبه این یهودیان رالعنت بفرستید.
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
مرگ بر اسراییل جنایتکار و کودک کش.. هر کجا که جنگ و ترور و غارت باشه اسراییل هم اونجاست.
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
دوستان اونایی که میگن این مشکل اعرابه و ما نباید کاری داشته باشیم قبول ولی قتل بیش از هفتاد هزار ایرانی به دستور استر و مردخای یهودی که الان کشتن هفتاد هزار ایرانی رو جشن میگیرن که اسم این جشن پوریم هست همین انگیزه انتقام این تعداد هموطن از این صهیونست ها بهترین دلیل برای نابودیه اسرایله
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
ماشاالله
آفرین / و سختگیر باشید و رحمشون نکنید
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
وقتی تو مسلحی باید دشمنت هم مسلح باشه
آدم بی دفاع رو کشتن اسمش جهاد نیست
میتونست دست خالی هم بکشه
پس اگه فردا پس فردا یکی با اسلحه یا هرچی در بی دفاع ترین حالت ممکن بهت حمله کرد چون یک مسلمانی نباید ناراحت یا عصبانی بشیم
بی دفاع رو کشتن جهاد نیست مردانگی هم نیست
اگه با اسلحه میخواست بکشه خب همه‌ی موردهاش رو از بین نظامی‌های مسلح انتخاب میکرد.
اون موقع جوانمردانه تر بود.
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
بزرگوار ایا ساکنان تل آویو نمیدونن رو خون نشستن؟
نمیدونن با کشتن صاحب خونه، خونه دار شدن؟
چی میگی برا خودت!
اتفاقا خیلی هم کارشون درست بود. نباید امنیت داشته باشن یه مشت خونخوار که میدونن اضافن ولی خودشونو به اونراه زدن.
کشتن نظامیها زیادم ناامنیو نشون نمیده چون بعدش سرانشون خیلی راحت میان و میگن ما با جانمون امنیت شما رو حفظ میکنیم. ولی هدف بیرون انداختن این مزاحماست، پس باید خودشونو بکشن تا ناامنیو بفهمن و برن به همون کشوری که بودن.
شما اول فکر کن بعد نظر بده. فقط فعل و فاعل در نظر میگیرین و حکم صادر میکنید. گذشته و اینده فاعل و مفعولو هم در نظر بگیرید...
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
پس اسرائیل خیلی نامرده چون مردم فلسطین را خلع سلاح کرد و مردم بی دفاع را به خاک و خون کشید
برو داداش خودتو سیاه کن دفاع از ظالم کار انسانهای پسته
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
آفرین خوب فهمیدی!
رژیم غاصب صهیونستی وقتی می خواد حمله کنه اول طرف مقابل خودشو مسلح می کنه که نامردی نباشه!
روز حمله می کنه که بتونن فرار کنن!
با بچه ها که اصلا کاری ندارند چون دوست بچهان
اصلا کسی را محاصره نمی کنند
اینا را برای کسی بگو که مغزش خاموش باشه یا خونریز یا داعشی یا ... راستی تو از کدوماشی؟
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
آقای نا آشنای 20:59 که برای ما کاملاً شناخته شده ای ، تو در مورد صهیونیست ها صحبت می کنی ؟ صهیونیست هایی که صبرا و شتیلا را بوجود آوردند ؟ تو اصلاً می دونی صهیونیست چیست و فلسطین کجاست ؟ صاحبان آن چه کسانی هستند ؟ چگونه صهیونیست ها آنجا را غصب کردند و در طول حیات جنایتبار خود چه جنایاتی مرتکب شده اند ؟ چه خونهایی از مردم مظلوم فلسطین از پیر و جوان و زن و مرد به زمین ریخته اند ؟ آیا می دانی بیشتر تهاجمات به خانه فلسطینی ها را همین شهرک نشین های به ادعای تو بی دفاع انجام می دهند ؟ آیا شنیده ای آن زمان که اسرائیل دو میلیون جمعیت داشت و از اقسا نقاط جهان به آنجا منتقل کرده شده بودند از یکی از سران آنها پرسیده شد شما چند نفر نظامی دارید ؟ گفته بود دو میلیون و گفته بودند پس کشاورز چند نفر دارید گفته بود دومیلیون ، گفته بودند کارمند چند نفر دارید ؟ گفته بود دومیلیون ووووو دفاع از چنین رژیمی نهایت پستی و مایه شرم آوری است ، تمام جنایاتی که در سوریه و عراق صورت گرفت و امروز در یمن و حتی در خود عربستان و بحرین صورت می گیرد نقش اصلی را همین صهیونیست ها دارند و همین صهیونیست ها اگر روزی بتوانند از ایران و ایرانی چیزی باقی نمی گذارند مگر آنکه بخواهند از آن برای خود استفاده کنند و به غارت ببرند همان کاری که الان آمریکا در سوریه انجام می دهد .
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
درود برشما
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
مسئولان فیفا و سایر ورزشها نظری راجع به اشغال فلطسین توسط اسرائیل ندارند؟!!!
فقط روسیه ایراد داشت؟!!!
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
اونا چشماشون رنگی نیست
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
اسرائیل هم حمله هوایی نمیکنه اینا دارن بهانه میدن دستشون دوباره حمله کنن. حالا بشینید ببینید چند برابر تلفات میگیرن
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
ترسو نباش
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
در جواب 2321. شما نباید هم بترسی شما که غزه زندگی نمیکنی
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
اینها توی اسرائیل زندگی می کنند میشه بگی چهجوری رژیم غاصب داخل فلسطین میتونه به خودش حمله کنه این حمله در جنین بود
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
تازه اگر ادعای شما درست باشه که مطلقاً نیست ، باشه صیهیونیسم و آمریکا تصمیم جدی دارند که ما را از بین ببرند و اگر تسلیم زورگویی آنها بشویم خیلی زود نابود خواهیم شد ولی اگر مقاومت فعال داشته باشیم به احتمال بسیار زیاد بر توطئه های آنها غلبه خواهیم کرد که تاکنون چنین بوده ، پس بزدلی نتیجه ای جز شکست خفت بار نداشته و نخواهد داشت . و بدان که آن کس در جهان پیروز نهایی است که خدا با اوست و خدا با ماست چون هدفمان حاکم کردن اوامر الهی بر روی زمین است .
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
تبریک بر همه آزادگان عالم
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
تازه اول کاره ، ما خودمان را آماده کرده ایم برای یک جنگ سخت با همه ظالمان عالم که رژیم صهیونسیتی خاکریز اول آن است ان شاالله با ظهور فرمانده اصلی مان بقیه الله الاعظم روحی له الفدا منتظر روزی هستیم که که این صهیونیست ها و مزدورانشان برای فرار از دست سربازان اسلام پشت سنگ ها مخفی خواهند شد و سنگ اشاره خواهد کرد که یک صهیونیست پشت من مخفی شده و او را بگیرید و به سزای اعمالش برسانید .
ان یمانی
۱۳:۴۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
نصر من الله و فتح قریب به اذن الله
لبیک یا حسین
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل و شیطان بزرگ امریکاوخائنینی که به قدس وفلسطین پشت کردند
مریم
۱۱:۲۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
باسخ به کاربر ناشناس امریکا سگ کی باشه حل کنه اون مشکل درست نکنه خودش قاتل ودستور دهنده وتروربسم بین المللی هست این اشغالگران حقشونه برن گم شن کشورهای خودشون
مریم
۱۱:۲۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
خدا روشکر تا اینها باشن نیان مملکت فلسطین رو اشغال نکنند ومردم رو از خونه زندگیشون اواره نکنند وبا وهابیون وواروپاییها وگوسفندان عرب بعضیهاشان دست درازی به فرزندان غیور مقاومت ایران وجهان اسلام نکنند
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
مردم فلسطین میدونن اگه به این شیاطین فرصت بدهند ، اینها نوامیس و بچه ها ی فلسطینی ها رو بی آبرو می کنن
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
آفرین بر شما درود بهتون
به امید نابودی رژیم صهیونیستی
باید عملیات هاتون رو هوشمندانه تر بکنین مثلا بعد اینکه به رگبار بستینشون وقتی پلیس و آتش نشانی و کلی از مردم دیگه جمع شدن چند نفر رو بفرستین که نارنجک پرت ‌کنن هرچقدر که میتونین این اسرائیلی های کثافت رو باد بکشید
ایران
۰۹:۰۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
نابود باد قوم صهیونیست
مرک بر اسرائیل
۰۸:۴۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
اسرائیل محکوم به نابودی است
ددو
۰۸:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
آهان
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
شما اگر عرضه دارین جواب اینهمه خسارت جانی و مالی و ترور رو که اسراییل در این ۴۰ سال بما وارد کرده بگیرین
ناشناس
۱۱:۱۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
بدون اونی که مستقیم وارد بشیم داریم میگیریم شما نگران جیره خودت باش
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
با وجود امثال شما این کار سخت شده
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
تو برو چیپس و پفکت رو بخور که از فردا مدرسه ها باز میشه باید بری مدرسه بچه جان! تو رو چه به نظر دادن درباره مسائل امنیتی و نظامی!
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
شما کجایی هستی که به ما می گی"شما" اسرائیلی هستی؟
در هر صورت بدون ما به روش خودمون انتقام می گیریم و گرفتیم تو مواظب خودت باش
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
حمله حزب الله و حماس و مقاومت به اسرائیل و آمریکا دست ایرانند که به این شیاطین سیلی می زنند
حمله پهبادی سیلی ایرانند
خودتون خوب می دونین
و احتمالا سیلی به صورت شما
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
مشکل اعراب ربطی به ما نداره.خود کشورهای عربی با اسراییل کنار اومدن شما چیکارشون داری؟کی و کجا بما وکالت حمایت از فلسطین داده؟
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
فقط مشکل اعراب به ماربطی نداره و یا کل مشکلات به ماربطی نداره ،؟!
مشکلات فقط به امریکا مربوطه و ما باید بشینیم ببینیم چطور حلشون میکنه ؟!
.
Bm1
۱۰:۳۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام
وکالت را خدا در قرآن مجید ،حمایت از مظلوم داد ... مظلومیت ایرانی الان در نرفتن سفرهای خارجی هست...
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
قدس قبلگاه ما مسلمونها است پس به ما ربط داره
خرابکاری اسرائیل در ایران قبل و بعد از انقلاب مسئله عربیه؟
قبل انقلاب ساواک درست کرد هزاران شهید دادیم بعد انقلاب صدها ترور انجام داد
پس به ما ربط داره
کشتن کودک و زن و بچه محکومه پس به ما ربط داره
کاربر
۱۴:۵۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
شماها برید برنامه عموپورنگ نگاه کنید
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
در جواب bm1. چرا در مورد مسلمانان چین یا میانمار به داد مظلوم نمی‌رسید؟
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
به امید پیروزی
ramin
۰۸:۰۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
درود بر مقاومت فلسطینیان

مقاومت تا نابودی کامل رژیم و حکومت صهیونیسم ادامه دارد. انشا....
علی
۰۷:۱۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
اونا که فقط سنگ داشتند کی اسلحه داد بهشون
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
وقتی انسان غیرت داشته باشه به کشور و ناموسش حمله بشه اصلحه پیدا می کنه و آدم بی غرت بی تفاوت
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
هیچ اتفاقی نمی افته
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
خودشون اعتراف کردن اتفاق افتاده همه اسرائیلی ها به شدت وحشت کردند چون نا امنی وارد کشورشون شده پس شما لطفا نظر نده
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
بوی سوختگی شدید از تو و امثال تو میاد چطور اتفاقی نیافتاد
ناشناس
۰۶:۵۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
کشتن غیرنظامیان کار درستی نیست
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
به نظر تو بچه های فلسطینی نظامین؟
دوما: کل اسرائیل پادگانه یک پادگان تروسیتی و جنایت کار
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
پس اسرائیل محکوم است که این همه کودگ و زنان را از بین برد مرگ بر اسرائیل
ناشناس
۱۴:۴۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
آقای ۰۶:۵۰ کل صهیونیست های ساکن در سرزمین های اشغالی نظامی هستند غیر نظامی آن کودکان و زنانی هستند که توسط رژیم صهیونسیتی و رژیم آل سعود در فلسطین و یمن کشته می شوند و خودت خوب می دانی اما کسی که خودش را به جهالت یا خواب بزند کاری نمیشه کرد .
یا علی
۱۴:۵۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
دشمن اومده خونه شون واشغال کرده زن کودکشون و کشته
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
حتما از نظر شما کشتن غیر نظامیان اسرائیل کار درستی نیست اما یمن و افغانستان و فلسطین و عراق و سوریه کار درستیه شاید هم لازمه
ناشناس
۰۶:۱۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام و ماشااااااااااااءالله
امین
۰۵:۲۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
همشون رو بکشید، به صغیر و کبیر اسراییل رحم نکنید
ناشناس
۰۲:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
مرگ بر اسراییل کودک کش
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
درود بر این جوان شهادتت مبارک و مرگ بر اسراییل.. امنیت پوشالی اسراییل اسقاطیل:))
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
باید نا آرامی را به اسرائیل کشاند
آفرین
جاسم
۰۱:۰۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
از شهردار انقلابی تهران درخواست دارم یکی از خیابان‌ها اصلی تهران بنام این مبارز فلسطینی نامگذاری کند
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
عملیات زخمهای کوچک و پرتعداد
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
نتیجه این ۶۰۰ هزار حمله در سال چی بوده؟فردا اسراییل یه فشنگ به غزه شلیک میکنه و ۱۸۰ نفر شهید میدین
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
البته این آمار مدرک هم لازم داره در فرض صحت این آمار اگر اسرائیل قصد تجاوز به همه کشورهای اسلامی را داشت الآن محدود شده و ناچاره تجاوزش را محدود کند
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
این حملات بی فایده چیزی جز افزایش هزینه و افزایش آمار شهدای فلسطینی رو نداره
سیدعبدالله قریشی بوکانی
۰۹:۴۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
این حملات کمترین تاثیرشان ایجاد ناامنی در بین اشغالگران بزدل خواهد بود و نتیجتا هم آمار مهاجرت به فلسطین را بشدت کم خواهد کرد و هم روی افزایش آمار مهاجرت معکوس اشغالگران موثر خواهد بود . ساختار اجتماعی و امنیتی جامعه اسرائیل بسیار شکننده تر از آن است که تصور می کنید
ناشناس
۱۴:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
آقای ۰۰:۱۵ شما نگران مردم فلسطین نباش
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
حمله باید منطقی.کشنده.با خسارت زیاد باشه کشتن ۱۰ سرباز صهیونیست یا منفجر کردن یه پایگاه بهتر از زخمی و کشتن چند عابر پیاده اس.
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
همینا تلاآویو رو ریخته به هم
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
شما اونجایی نیستی... قطعا اگه بتونن خسارت بالا هم میزنن... همین قدر از دستشون برمیاد ..
ناشناس
۱۳:۴۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
خخخخخ حالا چرا ده نفر چون پنج نفر گفته؟ اگر می گفت یک نفر کشته شده تو می گفتی اگر لا اقل پنج نفر بود خوب بود خخخخخخ
خودتی!!!!!!!
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
این حمله هم منطقی هم کشنده هم خسارت بار بود کشتن ۵ نفر وزخمی کردن چند نفر دیگر که به این ۵ نفر ملحق می شوند می شوند ده نفر
کشتن چند عابر پیاده رژیم صهیون همان منفجر کردن پایگاه بزرگ است چون کشور نیست کلا پادگان است و هر ضربه ضربه به پادگان است
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
خدا نگهدارتان باشد
حضرت صاحب الزمان(ع) یار وهمراهتان
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
خوشحالمون کرد تا نفر آخر صهیونیستها باید به درک فرستاده شوند
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
خدا کمکتان کند انشالله پیروزی نزدیک است
از انتقامتان خوشحال شدم
حمید
۲۳:۵۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
زنده باد فلسطین
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
باز هم سه فلسطینی حمله کردن و شهید شدن .و یه اسراییلی کشته شده.لعنت بهتون با این خسارت زدنتون
مرگ بر آمریکا
۰۰:۰۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
مهمتر از امنیت احساس امنیت است که الان صهیونیستها ندارن خخخ
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
ندیدی نوشته پنج نفر؟؟؟؟!!!!
حمید
۰۱:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام
خودتون و اربابانتون بسوزید تا تموم شید
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
5تا به درک واصل شده 6 تا تو صف پیوستن بهشونن
ناشناس
۰۶:۰۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
لعنت به اسرائیل و حامیانش مرگ بر صهیونیست
ناشناس
۰۷:۲۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
دیدن ایران اینتر همین میشه ۵ کشته و چندین زخمی میشه ۱ نفر
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
5 اسراییلی کشته و 6 نفر زخمی شده اند که حالشون وخیم است
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
خبث اسرائیلی بس کن لعنت به خودت
ناشناس
۱۳:۱۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
لعنت به طرفداران اسرائیل کثیف
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
اول میگه شهید شدن بعد میگه لعنت به شما
شهید گفتنت چیه و لعنت گفتن چی؟ گرچه می دونیم شما به چه کسی وفادارین !
لعنت به صیهون لعنت به طرفداراشون
من معتقدم طرفدارای رژیم غاصب از خود این رژیم پست ترند چون اونها برای دنیای پست خودشون کودک می کشند و اینها برای دنیای دیگران حمایت می کنند
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
تیرهای خلاص بر پیکر صهیونیسم
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
نبابا
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
اسرائیل بیچاره دیگه قدرتی نمانده داری میشی آواره نابودیت در راهه
ناشناس
۲۳:۳۹ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
از اربیل شروع شد به تلاویو ختم میشه
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
اگر جرات داشتیم در برابر اینهمه ترور و حمله و خرابکاری های اسراییل.یک گلوله به اسراییل شلیک میکردیم
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
این اغاز یک پایان است......
ناشناس
۰۱:۴۳ ۱۱ فروردين ۱۴۰۱
این آقایی که گفته" اگه جرات داشتیم" جمع نبند اگر جرات داشتی درسته! داری؟ گرفتیم می گیریم خواهیم گرفت خودشون می دونن؟ تو هم می دونی
این حرفای تو بوی سوختگی میده
ناشناس
۲۳:۳۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
تازه اولشه از حالا بشمار تعداد به هلاکت رسیدن ها را توهم قدرت
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
کوتاه بیا بچه جو نگیر
یا علی
۱۵:۰۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
جو نیست وعده قرآنه. سوره اسرا67