رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان هشدار داد که رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک است و نمی‌تواند حزب الله را تهدید کند.

محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، در جریان نشستی سیاسی به صهیونیست‌ها هشدار داد: «اسرائیلی‌ها نمی‌توانند ما را با هیچ چیزی تهدید کنند. زیرا نیرو‌های مقاومت لبنان پهپاد‌ها و موشک‌های نقطه زن دقیق دارند.»

به گزارش اسپوتنیک، او در ادامه با بیان اینکه پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است، گفت که آمریکایی‌ها این موضوع را درک نمی‌کنند و  به هر طریقی متوسل می‌شوند تا دست نیرو‌های مقاومت را ببندند؛ اما تا زمانی که این دست از وجود نیرو‌های مقاومت است، بسته نخواهد شد.

رعد درباره پرونده اکتشاف گاز اظهار داشت که پیشنهاد‌های زیادی از کشور‌های مختلف برای اکتشاف گاز، بدون پرداخت هزینه به لبنان می‌شود، اما آمریکایی‌ها قبول نمی‌کند، زیرا می‌خواهند با ورود شرکت‌های خود و سرمایه گذاری، شروط و هزینه‌هایی را به لبنان تحمیل کند.

رعد در خصوص انتخابات پیش رو لبنان تاکید کرد که نبرد بعدی، یک نبرد سیاسی است که از طریق آن تلاش خواهند کرد تا به دشمنان خارجی این پیام را بدهند که مردم لبنان حتی اگر از گرسنگی بمیرند و خانه ایشان ویران شود، مقاومت خواهند کرد.

او در پایان سخنان خود، همه را متهم کرد که به دنبال دور نگه داشتن حزب الله از صحنه پارلمان برای تضمین قوانینی هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد با دشمن صهیونیستی عادی سازی کنند و نیرو‌های مقاومت را حذف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار