سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلس سرمایه گذاری استان کرمان در حال تدوین است

استاندار کرمان با بیان این مطلب که اطلس سرمایه‌گذاری استان کرمان در حال تدوین است، گفت: در سال آینده جایگاه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان ارتقا پیدا کند.

علی زینی وند عصر امروز ۲۸ اسفندماه در حاشیه بازدید از خزانه معین استان کرمان گفت: برای رونق و تسهیل فضای کسب کار باید اقدامات بیشتری صورت گیرد.

استاندار کرمان درباره حوزه درآمد‌های استان نیز می‌گوید: کرمان یک استان معدنی است و باتوجه به افزایش قیمت فرآورده‌های معدنی لذا درآمد استان به نحو محسوسی افزایش داده است.

او گفت: تلاش می‌کنیم بخشی از این درآمد‌ها به استان برگردد و مقداری این امر محقق شده، اما امیدواریم سال آینده بیشتر بتوانیم از این درآمد‌های معدنی وارد استان کنیم.

صادق سلطانی نژاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان در حاشیه بازدید استاندار کرمان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان این مطلب که حدود ۵ هزار میلیارد تومان مازاد درآمد استان است، گفت: در اعتبارات عمرانی حدود ۴۶۰ میلیارد تومان نقدی پرداخت شده است.

به گفته او از این مقدار، هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن اسناد خزانه است و حدود ۹۸۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای داشته ایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.