سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرک رمز ارز فریدن، فروردین ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل شهرک تخصصی رمزارز در استان اصفهان گفت: با صدور پروانه بهره برداری در چند روز آینده، شهرک رمز ارز فریدن در فرورین ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

امین خانجانی گفت: در حال حاضر بالای ۹۰ نفر در زمینه برنامه نویسی و... برای شهرک رمز ارز فریدن مشغول به کارهستند و ایجاد اشتغال ثابت و حضور فیزیکی نیروی کار در شهرک رمز ارز فریدن منوط به صدور پروانه بهره برداری است.

پیش از این عملیات اجرایی احداث نخستین شهرک استخراج رمز ارز کشور با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اردیبهشت امسال در شهرک صنعتی فریدن واقع در غرب استان اصفهان در زمینی به مساحت ۷۸ هزار مترمربع در شهرک صنعتی شهر داران (بخش مرکزی فریدن) با سرمایه‌گذاری اولیه ۵۰۰ میلیارد تومان به زمین زده شد و قرار بود در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

او گفت: برق شهرک رمز ارز به طورکامل از نیروگاه خورشیدی تامین می‌شود، چون چه بخواهیم چه نخواهیم اجازه استفاده برق از شبکه توزیع برق شهرستان فریدن داده نمی‌شود و طی قرارداد‌های انجام شده قراراست همه‌ی برق مورد نیاز شهرک رمز ارز فریدن از نیروگاه خورشیدی خود شهرک تامین شود؛ در یکی دوسال آینده با احداث پست ۶۳ کیلووات حتی به شهرستان فریدن هم برق داده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۹ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
نیروگاه خورشیدی کلی هزینه داره از کجا میخواد بیاره
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
دو سال گذشته هنوز راه نیفته