فرماندار فریدن درباره مجوز‌های احداث شهرک رمز ارز توضیح داد.

سید تقی معین الدینی فرماندار فریدن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: احداث شهرک رمزارز به دلیل اینکه برای اولین بار در کشور اتفاق می‌افتد، رویداد جدیدی است که اقدامات اداری آن کمی زمانبر است اما در حال حاضر انجام این مراحل به بهترین نحو در حال انجام بوده و نود درصد از مجوزات اخذ شده است.

او ادامه داد: در رابطه با بحث‌های زیست محیطی، توافق با سازمان محیط زیست انجام شده و بحث تامین برق هم طی تفاهم نامه با شرکت برق به نتیجه رسیده است.

فرماندار فریدن افزود: در زمینه اخذ مجوز از سازمان صنعت معدن و تجارت تقریبا حدود نود درصد کار‌ها انجام شده، در حوزه اخذ زمین، با شرکت شهرک‌های صنعتی جلساتی داشتیم که محل مورد نظر برای تخصیص زمین انجام شود و اگر تحویل زمین از ناحیه شرکت شهرک‌های صنعتی صورت گیرد، فاز اجرایی و عمرانی آغاز می‌شود.

معین الدینی تاکید کرد: امیدواریم تا دوماه آینده با اخذ بقیه مجوزات و تکمیل مراحل اداری، وارد مرحله اجرایی و عمرانی شویم.

او بیان کرد: در دنیا فقط چند کشور در حوزه استخراج رمز ارز فعالیت می کنند و با احداث شهرک صنعتی فریدن، ما اولین کشور در غرب آسیا هستیم که این اقدام را انجام می دهیم.

فرماندار فریدن گفت: برای شروع کار، دستگاه‌های ماینر را تهیه کردیم، اما در فاز بعدی قصد داریم بجای واردات ماینر این دستگاه را تولید و بومی سازی کنیم.

معین الدینی گفت: راه اندازی مرکز علمی کاربردی برای آموزش مباحث علمی این شهرک، در دستور کار است و قصد داریم برای آموزش صفر تا صد این مبحث به علاقه‌مندان اقدام کنیم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ایمان
۱۳:۵۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
خیلی عالیه واقعا برای استان و منطقه فریدن موقعییت بسیار خوبی از لحاظ کار آفرینی و درآمد زائی هست.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۵۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
هیچی دیگه این یعنی گرمایش بیشتر و خاموشی های ادامه دار
لابد از دستگاه های توقیفی میخوان استفاده کنن چرا برن خودشون بخرن
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۱۶ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
با اومدوش قطعی برق حتمیه روزی 2ساعت
Iran (Islamic Republic of)
آریا
۱۲:۵۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
پارتیکان بزرگ تاج سر آفرینش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
واقعا چه سودی داره چی تولید میکنه که به درد جامعه بخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
حالا رمز ارز چي است