سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پویش کتابخوانی «مثبت سه» در اسدآباد اجرا می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» با موضوع فرزندآوری در این شهرستان اجرا می‌شود.

روح‌الله رستمی گفت: پویش ملی کتابخوانی «مثبت سه» با موضوع فرزندآوری در این شهرستان برگزار می‌شود.

او گفت: این کتاب نوشته حجت‌الاسلام سیدحسین موسوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسلامشهر و امام جماعت مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) است که از سوی انتشارات هیئت به چاپ رسیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: این پویش از اواخر آذرماه امسال آغاز شده و تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال آینده ۱۴۰۱ تمدید شده است.

رستمی گفت: این کتاب ضمن پاسخ به سؤالاتی پیرامون جمعیت کشور پرده از حقایقی برمی‌دارد که تبعات آن می‌تواند تهدیدات اقتصادی، نظامی، سیاسی و امنیتی برای کشور داشته باشد.

او گفت: مخاطب در بخش‌هایی از کتاب با دلایل کنترل جمعیت در ایران، ضرورت فرزندآوری، فرزندآوری در اسلام، آثار و برکات فرزندآوری، عوامل و موانع فرزندآوری و در بخش پیوست‌ها با توصیه‌های مقام معظم رهبری پیرامون فرزندآوری، ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت در جمهوری اسلامی ایران، راهبرد‌ها و اقدامات ملی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی آشنا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد گفت: جوایز این پویش شامل یک واحد آپارتمان و ۱۰۰ کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی است. علا‌قه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در پویش و تهیه کتاب به اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد مراجعه کنند و یا می‌توانند جهت شرکت در پویش و تهیه کتاب با ۳٠ درصد تخفیف و ارسال رایگان، عدد ۳ را به سامانه ۳٠٠٠۱۵۴۲ ارسال کنند و یا از طریق سایت ketabmosbat ۳.ir اقدام به ثبت سفارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.