سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از هنرجویان نمونه هنرستان کشاورزی یاسوج

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آیینی از هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شد.

حسنعلی عزت خواه نیز در این آیین ضمن قدردانی از فعالیت‌های هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج گفت: چندین مورد از بند‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در این هنرستان اجرا می‌شود که نشان می‌دهد از مدیریت، نیروی انسانی، راهبرد و تجهیزات خوبی برخوردار است.

او توجه به هنرستان‌ها را برای مهارت آموزی از برنامه های کلیدی آموزش وپرورش دانست و می گوید: تحصیل هنرآموزان در هنرستان‌ها برای تربیت نیروی ماهر و کار بلد در رشته‌های مختلف فنی وحرفه‌ای و کاردانش یک ضرورت است.

معاون مرکز آموزشی مرکز تحقیقات کشاورزی استان نیز در این آیین با اشاره به اینکه آموزش اساس تعالی است و انسان آموزش دیده محور توسعه است گفت: بخش کشاورزی به عنوان بزرگترین بخش ایجاد اشتغال و تامین زنجیره غذایی نیازمند توجه ویژه است.

فرامرز روزبهی به برخی کمبود‌ها در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج اشاره کرد و می گوید: با وجود کمبود فضای آموزشی و دیگر نیازمندی‌ها این هنرستان یکی از بهترین هنرستان‌های کشور است که فعالیت علمی و پژوهشی بسیار خوبی در آن انجام می‌شود.

به گفته روزبهی، هدف از راه اندازی هنرستان کشاورزی، تربیت کشاورز مهندس و با دانش است که بتواند در آینده به اقتصاد خود و جامعه کمک کند.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج هم گفت: تاکنون دوره‌های آموزشی مختلفی در زمینه مسائل حقوقی و فضای مجازی و موضوعات اخلاقی و تربیتی برای هنرجویان این هنرستان برگزار شده است.

موسوی گریزی می گوید: هدف از تجلیل از هنرجویان و اساتید در واقع به یادگار ماندن خاطرات خوش برای این قشر آینده ساز است و همواره احترام به شخصیت هنرجویان مورد تاکید ما بوده است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان نیز گفت: در بسیج دانش آموزی به دانش آموزان میدان داده می‌شود و کار‌ها به آن‌ها سپرده می‌شود تا در آینده مدیران موفقی تربیت شود.

سروان سعادت صالحی نیا می گوید: بسیج دانش آموزی در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج راه اندازی شده و هنرجویان می‌توانند مراجعه و عضو شوند.

در پایان این مراسم نیز با اهدای لوح سپاس و جوایزی از هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی و هنرجویان فارغ التحصیل راه یافته به دانشگاه، هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج تجلیل شد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.