رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام دانش آموزان در هنرستان کشاورزی‌ آیت الله ملک حسینی یاسوج خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کاووس کشاورز رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها هنرستان کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج طی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با همکاری اداره‌ کل آموزش و پرورش استان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و  شیلات تاسیس شد.

کشاورز با بیان اینکه این هنرستان به شکل شبانه روزی با کادری مجرب و توانمند اداره می شود اظهار کرد: جهت ادامه تحصیل دانش آموزان در پایه دهم در سال تحصیلی  ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هنرستان کشاورزی آیت‌ الله ملک‌ حسینی یاسوج پذیرای دانش آموزان است.

او به موفقیت‌ های این هنرستان در سال های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: کسب رتبه اول جذب دانش آموز در میان هنرستان های کشور، راهیابی بیش از ۱۷ تن از اولین فارغ‌ التحصیلان این هنرستان به دانشگاه های فنی وحرفه ای کشور و کسب رتبه در مسابقات فرهنگی در کشور بخشی از این موفقیت هاست.

کشاورز تصریح کرد: ۱۲ تن از دانش آموزان هنرستان‌ کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در سال تحصیلی گذشته به مشهد مقدس اعزام شدند که ۴ تن از دانش آموزان این هنرستان در جشنواره رضوی در میان هنرستان های کشور موفق به کسب رتبه شدند.
او عنوان کرد: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی در روزهای  شنبه تا چهارشنبه پذیرای ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات از نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد هست.

سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج ارتقا کیفیت آموزشی و مهارتی را از برنامه های این هنرستان عنوان کرد و گفت: تلاش می ‌کنیم با استفاده‌ از کادر آموزشی، اساتید مجرب و فراهم کردن امکانات خوابگاهی زمینه را برای تحصیل دانش آموزان خوب این دیار در رشته های کشاورزی همراه با آموزش با کیفیت ایجاد کنیم.

او افزود: هنرستان کشاورزی حضرت آیت الله ملک حسینی یاسوج در میدان جهاد ابتدای بلوار کشاورز واقع شده است که با تعامل خوب متولیان کشاورزی استان و آموزش و پرورش زیر ساخت های آن برای آموزش تخصصی دانش آموزان در دو رشته کشت گیاهان دارویی و شیلات فراهم شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.